//
کدخبر: ۳۳۵۷۴۱ //

پیش‌بینی وزش باد شدید و کولاک برف در تهران/ کاهش کیفیت هوای پایتخت از یکشنبه

مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش باد نسبتا شدید در نیمه‌جنوبی و نواحی غربی و کولاک برف در ارتفاعات برای روز شنبه خبر داد و گفت: از اواخر وقت یکشنبه انباشت آلاینده ها در تهران مورد انتظار است

 پیش‌بینی وزش باد شدید و کولاک برف در تهران/ کاهش کیفیت هوای پایتخت از یکشنبه
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد وضعیت جوی استان تهران با توجه به نفوذ سامانه سرد بارشی از امروز تا ظهر فردا آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و بارش پراکنده برف به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از امشب تا یکشنبه کاهش محسوس دما به طور میانگین ۱۰ تا ۵ درجه و یخ بندان سطح زمین به ویژه در نیمه شمالی استان تهران مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه افزود: فردا وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نیمه جنوبی و نواحی غربی و گاهی کولاک برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

 وی بیان کرد: از عصر فردا به تدریج کاهش ابر مورد انتظار بوده و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه آسمانی صاف و در روز سه شنبه مجددا افزایش ابر پیش بینی می شود.

 جلالی تصریح کرد: به دلیل پایداری نسبی و گاهی سکون جو از اواخر وقت یکشنبه تا سه‌شنبه در نواحی پر تردد در بعضی ساعات انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان