//
کدخبر: ۳۳۳۶۹۰ //

محاکمه پدر پیر به اتهام قتل پسر ۲۸ ساله اش

پیرمردی که در پی یک جدال خانوادگی فرزند معتادش را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

محاکمه پدر پیر به اتهام قتل پسر 28 ساله اش
به گزارش فرتاک نیوز،

اردیبهشت امسال ماموران کلانتری شرق تهران از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان یک  دعوای خانوادگی  در حوزه استحفاظی خود قرار گرفتند. دقایقی بعد ماموران کلانتری با حضور در محل درگیری از طریق همسایه ها متوجه جدال فیزیکی شدید پدر و پسری در منزل‌شان شدند. 

ماموران برای بررسی بیشتر ماجرا به ناچار از دیوار خانه مسکونی بالا رفتند و پس از ورود به منزل ناگهان در کمال ناباوری با جسد غرق درخون پسر جوانی که با ضربات شی نوک تیزی به قتل رسیده بود روبرو شدند درحالی بود در چند قدمی جسد، پیرمردی در خواب عمیق فرو رفته بود.

بلافاصله مراتب به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد و به این ترتیب تیمی از کارآگاهان جنایی راهی صحنه جنایت در شرق تهران شدند.

کارآگاهان در جریان تحقیقات میدانی از پیرمرد که پدر قربانی بود دریافتند ساعتی قبل دعوای شدیدی بین آنها رخ داده است و پدر پسر را باضربات قیچی به قتل رسانده است؛ پیرمرد در صحنه قتل دستگیر و به اداره دهم آگاهی تهران انتقال داده شد.

این مرد بازنشسته که در شعبه بازپرسی دادسرای امورجنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت قتل فرزندش را پذیرفت و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

صبح دیروز این پیرمرد جنایتکار در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قضات عالی‌رتبه زالی ، علی دلداری و واعظی به اتهام قتل فرزندش محاکمه شد.

متهم به قتل وقتی در جایگاه قرار گرفت گفت: حدود ۲۹ سال پیش من و همسرم به دلیل اختلاف شدید از هم جدا شدیم. آن زمان حضانت پسرم  فرزاد  را که ۵ ماهه بود برعهده گرفتم و او را به سختی بزرگ کردم. حالا فرزاد ۲۸ ساله شده و این اواخر متوجه شدم به مواد مخدر اعتیاد شدید دارد. به همین دلیل بارها با او درگیر شدم.
روز حادثه در یک لحظه کنترل عصبی خود را از دست دادم و با قیچی که در دست داشتم ۳ ضربه به بدنش وارد کردم. زمانی به خود آمدم که خیلی دیر شده بود.
پسرم را غرق در خون دیدم و نتوانستم برایش کاری کنم، اکنون نیز پشیمانم.

گفتنی است مادر قربانی نیز خواهان مجازات همسر سابقش شد و از آنجای که قصاص پدر به اتهام قتل فرزند در قانون مجازات اسلامی منتفی است دادگاه تنها در خصوص جنبه عمومی این جرم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان