//
کدخبر: ۳۳۳۳۶۵ //

دختر رزمی کار راننده شیشه ای را ادب کرد !

راننده شیشه‌ای با جلب اعتماد مسافرانش پس از بی‌هوش کردن آنها با آبمیوه مسموم، نقشه سرقت‌هایش را اجرا می‌کرد.

دختر رزمی کار راننده شیشه ای را ادب کرد !
به گزارش فرتاک نیوز،

 اوایل پاییز امسال، زن جوانی هراسان به پلیس رفت و از راننده پرایدی شکایت کرد و گفت: پس‌ از پایان کارم به انتظار تاکسی بودم تا به خانه بروم، راننده پرایدی مقابلم توقف کرد. با این احتمال که مسافرکش است سوار ماشین شدم اما پس از چند دقیقه مرد پراید سوار سر صحبت را باز کرد.

او مدعی شد در ادارات معتبر آشنا دارد و می‌تواند برای افراد کار مناسبی فراهم کند. او با چرب زبانی کامل اعتمادم را جلب کرد و بعد هم آبمیوه‌ای تعارف کرد، آبمیوه را خوردم اما بی‌هوش شدم. به هوش که آمدم متوجه شدم طلا، پول‌ و گوشی تلفن همراهم به سرقت رفته است.

با شکایت زن جوان، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ویژه سرقت تشکیل و تحقیقات برای دستگیری سارق پراید سوار آغاز شد. در نخستین گام مأموران با کمک شاهد به چهره نگاری از سارق پراید سوار پرداخته و تصویر احتمالی او را به‌دست آوردند.

در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. مرد پراید سوار با ترفند پیدا کردن کار یا خرید خودرو و دلار با قیمت دولتی، به مسافرانش آبمیوه تعارف می‌کرد و آنها پس از خوردن آبمیوه، بی‌هوش می‌شدند.

گرچه شیوه و شگرد سرقت‌ها شبیه هم و در شرق تهران بود، اما شاکی‌ها در چهره نگاری‌ها، چهره‌های متفاوتی از سارق را اعلام می‌کردند و این احتمال از سوی تیم تحقیق مطرح شد که سارق در هر سرقت گریم می‌کند و سعی دارد با تغییر چهره مسیر تحقیقات را تغییر دهد.

دستگیری سر بزنگاه

در حالی که تحقیقات برای شناسایی سارق پراید سوار ادامه داشت، مأموران گشت پلیس در یکی از خیابان‌ها حین گشتزنی متوجه درگیری دختر جوانی با راننده پراید شدند.

دختر جوان فریاد می‌زد: «دزد، دزد را بگیرید» و از رهگذران و اهالی محل درخواست کمک می‌کرد.

مأموران بلافاصله وارد عمل شده و راننده پراید را دستگیر کردند، دختر جوان گفت: مدتی قبل به‌عنوان مسافر سوار بر خودرویی شدم و راننده به من آبمیوه تعارف کرد که بلافاصله بی‌هوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که گوشی آیفون مدل بالا و گرانقیمتم و پول‌هایم به سرقت رفته است.

او ادامه داد: امروز بعد از پایان کارم وقتی سوار خودروی پراید شدم که به خانه بروم، راننده سعی داشت اعتماد مرا جلب کند. بعد هم آبمیوه‌ای به من داد، چون یکبار خودم به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته بودم، به نقشه او پی بردم و با وانمود کردن اینکه بی‌هوش شده‌ام دیدم راننده به سراغ کیف و وسایلم رفت تا آنها را سرقت کند.

من رزمی کار هستم و از قدرت بدنی بالایی برخوردارم، راننده پراید را که در حال سرقت دیدم به او حمله کردم و با فنون رزمی مورد ضرب و شتم قرار دادم و از مردم هم کمک خواستم که پلیس سر بزنگاه سر رسید و او را دستگیر کرد. در بازرسی از خودروی پراید متهم وسایل گریم، کلاه گیس و ریش مصنوعی کشف شد.

در نهایت متهم به سرقت‌هایش اعتراف کرد و گفت: به خاطر اعتیاد مجبور شدم که دست به سرقت بزنم. به همین دلیل نقشه سرقت را طراحی کردم تا هزینه موادم را تهیه کنم.

با اعتراف متهم جوان به دستور دادیار عبدالسعید مدرس، او در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان