//
کدخبر: ۳۳۳۱۳۱ //

تعقیب و گریز طولانی در خیابان میرداماد/جریان چه بود؟

سارقان سابقه دار پس از تعقیب و گریز طولانی با شلیک 8 تیرهوایی دستگیر شدند.

تعقیب و گریز طولانی در خیابان میرداماد/جریان چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیراندازی در میرداماد رخ داد. در حادثه تیراندازی در میرداماد 2 سارق دستگیر شدند. پس از تیراندازی در میرداماد سارقان به اداره پلیس منتقل شدند و تیراندازی در میرداماد هنگام تعقیب و گریز هالیوودی رخ داد. در ادامه جزئیات بیشتر از تیراندازی در میرداماد بخوانید.

ماجرای تیراندازی در میرداماد

وقتی صدای شلیک گلوله خیابان میرداماد را پخش شد رهگذان 2 مرد موتورسوار را دیدند که با سرعت به سمت خیابان شریعتی فرار کردند و تیمی از ماموران پلیس به دنبال آنها بودند که در این تعقیب و گریز سارقان حرفه ای دستگیر شدند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،ساعت 8 شب یکشنبه 7 آذرماه ماموران پلیس در خیابان میرداماد در حال گشت زنی بودند که 2 جوان موتور سوار  را هنگام موبایل قاپی مشاهده کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

 متهمان پس از مشاهده گشت پلیس پا به فرار گذاشتند و همین کافی بود تا تعقیب و گریز هالیوودی با شلیک های هوایی پلیس در  خیابان میرداماد آغاز شود.

دزدان سعی داشتند با سرعت بالا و حرکات مارپیچ از صحنه تعقیب ماموران فرار کنند اما ماموران با شلیک هوایی و سایه به سایه تعقیب کردن متهمان موفق به دستگیری دزدان در خیابان شریعتی شدند.

ماموران در تحقیق از متهمان پی بردند که آنها از دزدان سابقه دار هستند که در مرکز تهران دست به موبایل قاپی زده اند.

سارقان با توجه به اینکه در صحنه موبایل قاپی شناسایی و دستگیر شده بودند راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشتند و در بازجویی های پلیسی به سرقت هایشان اعتراف کردند.

بنابراین گزارش با دستور بازپرس پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان