//
کدخبر: ۳۳۱۵۳۰ //

مامور پلیس آگاهی لنجان اصفهان به شهادت رسید

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات مقتدرانه برای دستگیری ۲ شرور سابقه دار و خطرناک، یکی از ماموران پلیس شهرستان لنجان به شهادت رسید.

مامور پلیس آگاهی لنجان اصفهان به شهادت رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمدرضا میرحیدری" روز پنجشنبه افزود: در این درگیری استوار یکم "احسان نصیری" به شدت مجروح شد و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که صبح امروز با وجود تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: ساعت ۲ بامداد شب گذشته بدنبال تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله های شهرستان لنجان، تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان بمنظور رسیدگی به موضوع در محل حضور یافتند.

میرحیدری افزود: ماموران  که در محل با ۲ نفر از افراد شرور مواجه شدند برای  دستگیری آنها اقدام کردند اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با ماموران درگیر شدند.

وی با بیان اینکه با عملیات مقتدرانه ماموران، هر دو نفر دستگیر شدند، افزود: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت، نزاع و درگیری هستند.

به گفته وی، یکی از متهمان مجروح و تحت مداوا قرار گرفته است و فرد دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر اعلام خواهد شد.

شهرستان لنجان با ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان