//
کدخبر: ۳۲۹۴۳۸ //

آدرس و اسامی ۶ خیابان مرگ در مشهد / مرگ‌های سریالی ۵ تا ۵۰ ساله‌ها

رئیس پلیس راهور مشهد گفت: تاکنون بیشترین فوتی بر اثر تصادفات در خیابان‌های رسالت، طبرسی، چراغچی، توس، پیامبراعظم و بلوار بهمن مشهد رخ داده است.

آدرس و اسامی 6 خیابان مرگ در مشهد / مرگ‌های سریالی 5 تا 50 ساله‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن‌علی امامی  درباره بیشترین تصادفات انجام شده در بزرگراه‌ها اظهارکرد: بزرگراه‌های شهید چراغچی حدفاصل پل‌ الغدیر، شهید چراغچی و پل بابانظر، بزرگراه بسیج حدفاصل پل الغدیر تا میدان شهید فهمیده و بلوار توس، بلوار رسالت و طبرسی بیشترین تصادفات و فوتی را داشته است.

  رئیس پلیس راهور افزود: اولین دلیل تصادفات در این بزرگراه‌ها نبود معبر درستی در شمال شهر مشهد برای تردد کامیون‌ها است، علت دوم هم حضور متعادان متجاهر در میان بلوارها است و دلیل دیگر هم سرعت زیاد وسایل نقلیه که علت آن هم معابر به علت کرونا خلوت شده‌اند.

وی گفت: بزرگراه امام علی‌(ع) حدفاصل میدان امام‌حسن(ع) تا میدان نمایشگاه و همچنین بلوار نمایشگاه کمترین تصادفات و فوتی را داشته است.

6 خیابان مرگ در مشهد

امامی درباره خیابان‌های که بیشترین فوتی را بر اثر تصادفات داشته‌اند، گفت: بیشترین فوتی بر اثر تصادفات در خیابان‌های رسالت، طبرسی، چراغچی، توس، پیامبراعظم و بلوار بهمن رخ داده است.

رئیس پلیس راهور مشهد بیان‌کرد: بلوارهای بهمن، توس، رسالت و طبرسی شمالی غیر استاندارد هستند که باید در این خیابان‌ها ساماندهی و ایمن‌سازی گذرگاه عابرپیاده و سرعت‌گاه‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: اکثر تصادفات وسایل‌نقلیه، ماشین بوده است ولی موتور و عابران پیاده ۷۶ درصد تصادفات میانگین ۶ماه را اخیر را در بر می‌گیرد.

امامی درباره افزایش تصادفات نسبت به سال گذشته بیان‌کرد: تصادفات نسبت به ۶ماه اول سال قبل ۷درصد و نسبت به ۷ماه سال گذشته ۴ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهور مشهد گفت: مردان بیشترین صدمه دیدگان تصادفات بوده‌اند و میانگین سنی صدمه دیدگان تصادفات هم بین ۵ تا ۵۰ سال بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان