//
کدخبر: ۳۲۶۳۶۲ //

ورود خودرو به مشهد ممنوع است؟

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ورود خودروهای غیربومی از شهرهای با وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی به مشهد ممنوع است و مالکان این خودروها با ورود به مشهد جریمه می‌شوند.

ورود خودرو به مشهد ممنوع است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حسین میش‌مست افزود: مشهد از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد و تنها ورود خودروهای غیربومی از شهرهای با وضعیت آبی و زرد به این شهر بلامانع است.

وی از مردم خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا، از ترددهای غیرضروری در جاده‌های استان خراسان رضوی پرهیز کنند تا گرفتار موج ششم کرونا نشویم.

رییس پلیس راه خراسان رضوی در خصوص تردد زائران پیاده در جاده‌های استان نیز گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار و ۴۰۰ زائر پیاده در جاده‌های استان به سمت مشهد در حال حرکت هستند و برای حفظ امنیت این زائران از صبح امروز مسیر مُلک‌آباد- مشهد برای تردد خودروها مسدود شده و این مسیر در اختیار زائران پیاده قرار داده شده‌ است.

میش مست افزود: هم اکنون ترافیک در ورودی‌های مشهد از مسیرهای غرب، جنوب و شمال پُر حجم است.

در حال حاضر شهرستانهای نیشابور، قوچان، سبزوار، ششتمد، تربت‌ حیدریه، کاشمر، گناباد، بردسکن و درگز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

همچنین شهرستان های مشهد، فریمان، سرخس، مه‌ولات، بجستان، رشتخوار، چناران، فیروزه، خوشاب، جوین، جغتای، صالح‌آباد، فریمان، خواف، کلات، تایباد، چناران، بینالود، خلیل آباد و کوهسرخ در وضعیت زرد کرونایی هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان