//
کدخبر: ۳۲۸۶۷۱ //
در روسیه اتفاق افتاد؛

زخمی شدن شد بوکسور معروف در مبارزه با خرس!

بوکسوری که با یک خرس گلاویز شده بود به شدت مجروح شد.

زخمی شدن شد بوکسور معروف در مبارزه با خرس!
به گزارش فرتاک نیوز،

 یک بوکسور جوان اهل روسیه پس از مبارزه با خرسی که دوستش را کشته بود در بیمارستان در جدال با مرگ به سر می‌برد. «ایلیا مدودف» به همراه دوستش «ویاچسلاو اسلاوا» به یک سفر ماهیگیری در رودخانه ایرتیش روسیه رفته بودند که مورد حمله خرس قرار گرفتند. در حالی که ویاچسلاو ۴۸ ساله با حمله خرس وحشی از پای در آمد و این حیوان سپس به این بوکسور حرفه‌ای ۲۳ ساله حمله ور شد.

 ماهیگیر دیگری با نام «دنیس چبوتار» ۴۱ ساله که در آن حوالی در داخل قایق نشسته و مراقب قایق بود با شنیدن فریاد‌های دوستش به کمک وی شتافت. او پس از شنیدن صدای فریاد ایلیا که می‌گفت «خرس» قایق را ترک کرد و خود را به محلی که این دو مشغول ماهیگیری بودند رساند. او گفت: «من صدای تیراندازی و فریاد ایلیا را شنیدم که گفت خرس. وقتی من آنجا رسیدم اسلاوا مرده بود.»

ایلیا در هنگام جدال با خرس در ابتدا تلاش کرد تا به وی شلیک کند، اما خرس اسلحه وی را بر زمین انداخت و او با چاقو به مبارزه با خرس ادامه داد. بنا به گفته چبوتار، ایلیا با کمک چاقو موفق شد تا خرس را از پای درآورد. چبوتار در این باره گفت: «دو بار ایلیا به خرس شلیک کرد، اما خرس با وجود زخمی شدن دوباره به ایلیا حمله کرد. ایلیا دو بار دیگر خرس را مورد هدف قرار داد، اما این حیوان همچنان به حمله خود ادامه داد و موجب شد تا اسلحه ایلیا بر زمین بیفتد. ایلیا مجبور شد تا با چاقو به خرس حمله کند.»

مبارزه مرگبار بوکسور

سرانجام با وجود آنکه خرس شکست را پذیرفت، اما بوکسور جوان در این مبارزه مرگبار دچار جراحت شدید شد. در ادامه ایلیا به یک بیمارستان محلی منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. تحقیقات پلیس محلی روسیه در مورد این حادثه آغاز شده است.

بوکسور+.jpg777

88888

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان