//
کدخبر: ۳۲۴۵۶۷ //
2 روز سخت گذشت

جدال با مرگ خلبان تهرانی که در کنار خرس و گرگ زندگی کرد

خلبان پاراگلایدری که در جنگل‌های سوادکوه سقوط کرده از 2شبانه روز جدالش با مرگ می‌گوید.

جدال با مرگ خلبان تهرانی که در کنار خرس و گرگ زندگی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

امید چندانی به زنده ماندن نداشتم و در لحظات آخر چند پیام صوتی برای همسرم ضبط کردم و حلالیت طلبیدم.» این بخشی از حرف‌های شنیدنی خلبان پاراگلایدری است که چند روز قبل هنگام پرواز بر فراز جنگل‌های سوادکوه سقوط کرد و تا یک قدمی مرگ پیش رفت. او که آسیب شدیدی دیده بود 2شبانه روز را بدون غذا و در نزدیکی خرس، گرگ و حیوانات جنگل گذراند و درحالی‌که امیدی به زنده ماندن نداشت توسط گروه‌های امدادی از مرگ نجات پیدا کرد.

احمد حسنوند، همان خلبان 42ساله پاراگلایدر است که 2شبانه روز را در جنگل‌های سوادکوه گذراند. او که 22سال سابقه پرواز دارد این حادثه را همراه با نجات معجزه آسایش اینطور برای تعریف کرد: «آن روز همراه تعدادی از هنرجویانم برای پرواز به سوادکوه رفته بودیم. آنجا هم زیباست وهم خوب می‌شود پرواز کرد. با ماشین و تجهیزات وارد جنگل شدیم و به ارتفاع بالایی در نزدیکی روستای گردنه سر آلاشت رفتیم. آنجا تقریبا بالای ابرها بود.

خلبان تهرانی 2 روز در جنگل با خرس و گرگ زندگی کرد

شود، اما نشد. تا ساعت 4منتظر شدیم و با اطلاعاتی که از ارتفاع ابرها گرفتیم متوجه شدم قطر ابرها کم است و بعد از چند دقیقه پرواز به زیر ابرها می‌رسم و در ادامه روی جنگل پرواز می‌کنم. قرار بود در کنار دریاچه لفور فرود بیاییم. مسافت زمینی تا آنجا حدود 2ساعت و نیم بود اما فاصله پروازی حدود 30دقیقه می‌شد. ارتفاع پرواز هم 2هزار و 300متر بود. تصمیم گرفتم خودم پرواز کنم اما به هنرجویانم اجازه ندادم. »

این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که او هیچ آذوقه‌ای همراهش نبود و حالا با گذشت یک‌روز، گرسنگی به سراغش آمده بود: «‌خیلی طول کشید تا بالاخره روز شد. دست و پاهایم را می‌دیدم. می‌خواستم حرکت کنم اما نمی‌توانستم. امیدوار بودم که با روشن شدن هوا من را پیدا کنند اما هیچ خبری نبود. به‌شدت گرسنه بودم. در جیبم دنبال بیسکوییت و شکلات‌ها بودم. هرچه گشتم خبری از بیسکوییت نبود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان