//
کدخبر: ۳۲۷۹۱۶ //

عامل شهادت مامور نیروی انتظامی آبادان به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی سرگرد "مهدی آزمون" خبر داد.

عامل شهادت مامور نیروی انتظامی آبادان به دام پلیس افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده اظهار کرد: در پی شهادت مدافع نظم و امنیت سرگرد "مهدی آزمون" در ۱۶ شهریورماه سال جاری در شهرستان آبادان، از همان لحظات اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان تلاش‌های ویژه‌ای را برای دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات با کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های نوین کشف جرم مخفیگاه عاملان این حادثه را در شهرستان شوش شناسایی کردند، افزود: ضمن هماهنگی قضائی، تیم‌های عملیاتی پلیس متشکل از یگان‌های انتظامی و تخصصی فرماندهی انتظامی شوش پس از درگیری مسلحانه، یک نفر از اعضای این باند را به هلاکت رساندند و دو نفر دیگر نیز به ضرب گلوله زمین‌گیر شدند.

فرمانده انتظامی شوش با بیان اینکه در ادامه این عملیات دو نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۱۰۱ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری شورشی به همراه ۵ فشنگ مربوطه و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ یاری‌زاده تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان