//
کدخبر: ۳۲۳۴۰۳ //

مامور انتظامی در درگیری با سارق مسلح به شهادت رسید

فرمانده انتظامی آبادان از شهادت یک مامور جان بر کف ناجا، "مهدی آزمون" در راه امنیت مردم در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان خبر داد.

مامور انتظامی در درگیری با سارق مسلح به شهادت رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: ساعت ۱۷:۵۰ امروز (۱۶ شهریورماه) مأموران گشت کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر با رعایت حقوق شهروندی دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودروی مزبور بلافاصله بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق مسلح با پلیس، خودروی پژو متوقف شد که ناگهان شرور مسلح از خودروی پژو پیاده شد و به سمت ماموران گشت کلانتری به صورت مستقیم با اسلحه کلاش تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا سرگرد "مهدی آزمون" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه فرد مسلح شناسایی شده است و او از سارقان مسلح تحت تعقیب است، افزود: از سارق مسلح یک دستگاه خودروی پژو و ۳ تیغه خشاب پُر فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به متواری شدن متهم، گفت: با توجه به شناسایی متهم، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان