//
کدخبر: ۳۲۷۵۶۸ //

تبلیغات جنسی در ایران جنجال به پا کرد!

واکنش صدا و سیما به تبلیغات در فضای مجازی را در ادامه مشاهده کنید.

تبلیغات جنسی در ایران جنجال به پا کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

یک محتوا بستنی با تبلیغ جنسی در ایران جنجال ساز شد. تهیه فیلم هایی با تبلیغ جنسی در ایران جرم محسوب می شود. به تازگی یک تبلیغ بستنی با محتوای جنسی منتشره شده که سر و صدای زیادی به پا کرده است. تبلیغ جنسی به تازگی به شکل یک تبلیغ منتشر شده است که در ادامه بیشتر از این تبلیغ جنسی بخوانید.

 انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی زننده از سوی یک شرکت بستنی‌سازی واکنش تند کاربران مجازی را در اینستاگرام به همراه داشت، به طوری که باعث حذف این ویدیو از صفحه مجازی شرکت تولیدی شد.

تبلیغات ساختارشکنانه و بعضا اروتیک برخی کالاهای مصرفی در فضای مجازی دو سه سالی هست که در فضای اینستاگرام از سوی شرکت‌های تولیدی انجام می‌شود. با اینکه اغلب آن‌ها با واکنش‌های منفی و تند مخاطبان صورت می‌گیرد با این حال گویا آنها قصد دارند از این شیوه زننده برای دیده شدن استفاده کنند. پیش از این شاهد تبلیغ‌های ابزاری یک برند شوینده و تولید شکلات بودیم که به تازگی یک برند بستنی‌سازی مشهور نیز با انتشار کلیپی واکنش کاربران مجازی را برانگیخت. در این کلیپ که یک بازیگر خانم با ظاهری نامناسب حضور دارد که با رفتارها و اداهایی کاملا اروتیک و جنسی که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شده‌است با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را می‌کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان