//
کدخبر: ۳۲۷۳۸۶ //

خودروی سواری دارای مخزن گاز غیراستاندارد در زنجان طعمه حریق شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی در زنجان به علت نصب مخزن گاز ال پی جی غیراستاندارد دچار آتش سوزی شد.

خودروی سواری دارای مخزن گاز غیراستاندارد در زنجان طعمه حریق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالفضل رستمی، افزود: این حادثه حوالی ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و اکیپ های آتش نشانی نیز بلافاصله پس از اطلاع از موضوع حریق به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: به منظور اطفا و مهار حریق و جلوگیری از گسترش حریق و خسارت وارده بیشتر به خودروی سواری، اکیپ های اطفا حریق آتشنشانی زنجان از ایستگاه های ۲ (مجتمع ادارات) و ۶ (شهرک الهیه)  این سازمان عازم محل حادثه شده و پس از ایمن سازی محل توانستند در کمترین زمان ممکن آتش را اطفا و مهار کنند.

رستمی، تصریح کرد: این حادثه آتش سوزی خودروی سواری در بزرگراه ۲۲ بهمن شهر زنجان نرسیده به میدان روزبه اتفاق افتاد و راننده نیز که از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود پس از اقدامات پیش بیمارستانی از سوی عوامل اورژانس به منظور ادامه درمان به بیمارستان انتقال یافت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: کارشناسان بدوی آتش نشانی زنجان، نشت گاز ال پی جی از قسمت موتور را علت این رخداد اعلام کردند اما علت اصلی و دقیق آن از سوی کارشناسان در دست بررسی است.   

رستمی با بیان اینکه این خودروی سواری علاوه بر قسمت موتور از ناحیه کابین نیز دچار خسارت شده بود، اظهار داشت: با باز شدن درب خودرو، آتش به داخل کابین سرایت می کند که بهتر است رانندگان و یا شهروندان از باز کردن درب در چنین مواردی خودداری کنند تا خسارت بیشتری وارد نیاید.

 وی، تصریح کرد: راننده، تنها سرنشین این خودروی سواری بود و این فرصت بسیار خوبی بود تا بتواند سریع و به موقع از خودرو پیاده شده و در میان آتش و دود حاصل از حریق گرفتار نشود. 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان