//
کدخبر: ۳۲۶۴۴۷ //

قتل برادر تنبل در تهران

پسر جوان که در درگیری بر سر خرید نان برادر تنبلش را کشته بود با اعلام رضایت مادرش،از زندان آزاد شد.

قتل برادر تنبل در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به  پرونده  برادرکشی  از زمستان سال  98  به دنبال کشته شدن پسر 26ساله ای به نام یاسر در خانه شان در جنوب تهران در دستور کار پلیس قرار  گرفت.

ماموران پلیس  به خانه مورد نظر رفتند و با پیکر خونین یاسر روبه رو شد که با بریده شدن شاهرگش جان سپرده بود . برادر کوچک قربانی  به نام ناصر ۲۳ ساله در حالی که به شدت اشک می‌ریخت خودش را عامل جنایت معرفی کرد و تسلیم پلیس شد .وی به درگیری با برادرش و  چاقوکشی  اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

 

 در حالی که پرونده ناصر با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شده بود مادر وی اعلام گذشت کرد و گفت حاضر به  قصاص  پسر کوچکش نیست .به این ترتیب ناصر از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

 در ابتدای این جلسه ناصر گفت :من برادرم را خیلی دوست داشتم. پدرمان چند سال فوت کرد و من و یاسر همراه مادرمان زندگی می کردیم.  چند روزی بود سر خرید نان  با هم اختلاف پیدا کرده بودیم .برادرم تنبلی می کرد و من چند بار به او اعتراض کردم .اما یاسر می گفت چون من از او کوچکتر هستم همیشه باید نان بخرم .آخرین بار سر این ماجرا با هم درگیر شدیم .من که ناراحت شده بودم خانه را ترک کردم.

 وی ادامه داد: من چند ساعت بعد به خانه برگشتم و دیدم برادرم خوابیده است .با دیدن او عصبانی شدم و او را بیدار کردم اما او به یکباره سیلی به صورتم زد و شروع به فحاشی کرد.

من واقعا قصد دعوا نداشتم اما او به سمت من حمله ور شد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم کارد میوه خوری را برداشتم. ولی نمی دانم چطور  کار  با گردن برادرم برخورد کرد و خون فواره زد. من همان موقع با اورژانس تماس گرفتم اما کار از کار گذشته بود.

 وی  در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می ریخت  ادامه داد :من شرمنده مادرم هستم. مادرم از قصاص من صرف نظر کرد و همین موضوع من را شرمنده تر از قبل کرده است.می دانم  اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند و  به مادرم قول داده ام تا پس از آزادی از زندان گذشته را برای او جبران کنم .حالا از قضات تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به رضایت اولیای دم و طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی وی را به2سال   زندان  با احتساب روزهای بازداشت محکوم کردند.به این ترتیب پسر جوان از زندان آزاد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان