//
کدخبر: ۳۲۵۷۱۴ //

ماجرای مردی که یک شبه ۲ زنه شد!

خبر برنامه ریزی برای ازدواج مرد جوان در صفحه ی شخصی اش منتشر شد و همین ماجرا باعث شد سر و کله ی دختر جوانی با تصمیمی باورنکردنی پیدا شود.

ماجرای مردی که یک شبه 2 زنه شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه اندونزی اخیراً گزارش کرد که یک مرد جوان با دو خانم ازدواج کرد که یکی از آن ها نامزد قبلی اش بود. البته قضیه به این سادگی ها هم نبود این قضیه زمانی اتفاق افتاد که نامزد قبلی مراسم عروسی آن ها را به هم ریخت و در نهایت به شکلی که در بخش گوناگون نمناک خواهید خواند، خود را در جایگاه زن دوم قرار داد.

ماه گذشته، آقای داماد ماجرای ما که پسر بیست ساله اهل اندونزی است در گیر و دار مراسم عروسی با نامزدش بود که ناگهان سر و کله نامزد قبلی اش پیدا شد و درخواست کرد که با او هم ازدواج کند و او را به عنوان همسر دوم بپذیرد، زیرا هرگز نمی توانست رابطه او با زن دیگر را تحمل کند مگر اینکه خودش هم در زندگی مشترک آنها حضور داشته باشد.

پسر جوان که شوکه شده بود نمیدانست چگونه این مسئله را با نامزد جدیدش در میان بگذارید تا اینکه بالاخره حقیقت را مطرح کرد. جالب اینجاست که زمانی که این موضوع با همسر جدید در میان گذاشته شد، او هم پذیرفت که نامزد قبلی به عنوان همسر دوم زن او شود و در نتیجه آن ها یک مراسم برگزار کرده و هر دو با این مرد زیر یک سقف رفتند.

انتشار تصویر مراسم ازدواج متفاوت این مرد جوان که مراسمی بود با یک داماد و دو عروس درست مثل یک ویروس در فضای مجازی دست بدست شد و طبق انتظار کامنت های متنوعی را دریافت کرد.

​این مرد در توضیحاتش در صفحه ی اجتماعی خود گفت:نامزد قبلی ام که پیش از آشنایی با نامزد جدیدم، رابطه ام با او به پایان رسیده بود، با دیدن کارت عروسی ام متوجه شده بود که من در شرف ازدواج هستم، به همین دلیل او هم درخواست کرد که همسر دوم باشد.

جالب اینجاست که خانواده هم تصمیم او را تایید کردند و یک شبه صاحب 2 همسر شد، البته که اصلاً انتظار این موضوع را نداشته است. این مرد نامزد قبلی اش را از سال 2016 می شناخت و سال گذشته برای همیشه با او قطع رابطه کرده بود اما از قرار معلوم این رابطه برای دختر جوان تمام نشده بود.

این موضوع در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد، دامادی که دو عروس داشت به دیگر مردان هم سن و سال خودش هشدار داد که هرگز این کار را نکنند زیرا تامین کردن نیازهای زندگی دو زن به طور هم زمان کار سختی است.

این مرد 20 ساله اکنون بیکار است و قصد سفر به مالزی را دارد، به امید اینکه شغلی پیدا کند و می خواهد دو همسرش را در پیش خانواده تنها بگذارد و برای کار سفر کند. این دو همسر هم اظهار داشتند در زمان دوری همسرشان، حاضرند در کنار یکدیگر کار کنند؛ البته چاره دیگری هم جز این ندارند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان