//
کدخبر: ۳۲۵۰۳۰ //

دستگیری آدم ربایان در کرمان/ نجات پسر بچه ۱۳ ساله

فرمانده انتظامی استان، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی "کرمانشاه" موفق شدند، پسر 13 ساله ای را که از شهرستان "کنگاور" ربوده شده و به یکی از شهرستان های استان "کرمان" منتقل شده بود، نجات دهند.

دستگیری آدم ربایان در کرمان/ نجات پسر بچه 13 ساله
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی استان از وقوع یک مورد آدم ربایی در شهرستان "کنگاور"، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد آدم ربایان پس از ربودن پسر 13 ساله به سرعت از استان خارج و به "کرمان" گریخته اند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی در کمتر از 72 ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه آدم ربایان شده و پس از هماهنگی با همکاران خود در "کرمان" و اخذ نیابت قضائی عازم این استان شدند.

سردار جاویدان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان های "کرمانشاه" و "کرمان" با محاصره محل در اقدامی غافلگیرانه و پیش از آنکه به فرد گروگانگیر فرصت انجام کاری را بدهند نسبت به دستگیری وی و همچنین آزاد کردن نوجوان 13 ساله اقدام کردند.

وی با اشاره به شناسایی 2 همدست گروگانگیر دستگیر شده، از تلاش برای دستگیری آن ها خبر داد و گفت: مقدمات کار برای تحویل نوجوان ربوده شده به خانواده اش در دست اقدام است.

این مقام عالی رتبه انتظامی در پایان از ادامه تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این آدم ربایی که با سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی ناکام ماند، خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان