//
کدخبر: ۳۰۵۵۹۱ //

آزادی گروگان افغان در کمتر از ۲۴ ساعت در ورامین

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۳ آدم ربا در ورامین و آزادی گروگان افغان در کمتر از ۲۴ ساعت در محل اختفا خبر داد.

آزادی گروگان افغان در کمتر از ۲۴ ساعت در ورامین

سردارکیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادی یک گروگان گیری اخیر اظهار داشت: روز گذشته یک مورد آدم‌ربایی در روستای آبباریک از روستاهای شهرستان ورامین  به ما اعلام شد که سریعاً عوامل انتظامی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان برای بررسی این موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به اطلاعات به دست آمده از این موضوع و تلاش‌های پلیس افزود: با حضور تیم گشت پلیس در محل زنی جوان که از اتباع افغان بود سراسیمه اعلام کرد که 3 نفر از اتباع افغانستانی که از دوستان همسرش هستن به علت اختلاف‌های خانوادگی به درب منزلشان مراجعه کرده و درگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: بر اساس گفته شاهد ماجرا، این‌افراد محل مذکور را ترک می‌کنند و پس از چند دقیقه که مرد افغان از منزل خارج شده و دیگر به منزل مراجعه نمی‌کند.

سردار کیومرث عزیزی با اعلام بررسی دقیق اطلاعات و تلاش‌های پلیس در این‌ مورد تصریح کرد: مأموران پلیس اطلاعات با بررسی دقیق اظهارات زن جوان تحقیقات گسترده را آغاز و به اطلاعاتی از اعضای این باند آدم ربا دست یافتند که با تلاش بی وقفه پلیس سرانجام تیم رسیدگی کننده پرونده با کارهای گسترده اطلاعاتی 3 نفر عامل آدم ربایی را شناسایی و دستگیر کرده و محل اختفاء گروگان را در شهرستان ملارد واقع در غرب استان تهران شناسایی و عملیات رهایی گروگان را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی پلیس اطلاعات پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و گروگان را در کمتر از 24 ساعت در یک چهاردیواری محبوس شده آزاد کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص انگیزه آدم ربایان گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان مشخص شد که انگیزه آنان از این عمل مجرمانه اختلافات خانوادگی بوده است که متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان