//
کدخبر: ۳۲۴۱۷۷ //

۵ فوتی در تصادف رانندگی محور اردبیل ـ نمین

رئیس پلیس راه استان اردبیل از فوت ۵ سرنشین خودروی زانتیا در تصادف رانندگی در محور اردبیل ـ نمین خبر داد.

۵ فوتی در تصادف رانندگی محور اردبیل ـ نمین
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد صفوی اظهار کرد: متاسفانه بر اثر تصادف ۲ خودرو زانتیا، برلیانس و یک کامیون خاور بنز در محور اردبیل نمین به علت شدت حادثه، ۵ نفر از سرنشینان خودروی زانتیا جان باختند.

وی افزود: با توجه به شدت برخورد و بالا بودن تعداد فوتی‌ها علت اصلی حادثه توسط کارشناسان زبده پلیس راه در دست بررسی بوده، اما بر اساس نظریه اولیه پلیس راه، سرعت غیر مجاز و انحراف خودروی زانتیا به‌عنوان علت این سانحه رانندگی اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه این تصادف در ساعات شب اتفاق افتاده، عنوان کرد: براساس قوانین باید بزرگراه‌ها از روشنایی کامل برخوردار باشند اما در محل این تصادف تاریکی مطلق حاکم بوده و از این‌رو این تاریکی بزرگراه نیز یقینا در وقوع تصادف بی‌تاثیر نخواهد بود که در این خصوص مسؤولیت بر عهده اداره کل راهداری است.

وی ضمن ابراز تاسف از وقوع تصادفات رانندگی متعدد منجر به فوت در استان اردبیل گفت: علت ۵۰ درصد از تصادفات رانندگی به وقوع پیوسته در استان انحراف و تجاوز به چپ بوده و سرعت غیر مجاز دومین علت اصلی تصادفات رانندگی در سطح استان است.

صفوی گفت: پایین بودن سرانه بزرگراهی در استان اردبیل نسبت به کشور جای تاسف دارد زیرا وجود بزرگراه در محورهای مواصلاتی تصادفات رانندگی را به حداقل می‌رساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان