//
کدخبر: ۳۲۳۸۳۹ //

جان باختن مادر و دختر در واژگونی خودروی ال۹۰ در محور بردسکن - شهرآباد

جانشین فرمانده پلیس‌راه بردسکن با اشاره به واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در محور بردسکن – شهرآباد گفت: متأسفانه در این سانحه رانندگی مادر به همراه دختر هفت‌ساله‌اش درصحنه جان باخت و دو مصدوم حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

جان باختن مادر و دختر در واژگونی خودروی ال۹۰ در محور بردسکن - شهرآباد
به گزارش فرتاک نیوز،

سروان محمد تالسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در کیلومتر ۵ محور بردسکن – شهرآباد خبر داد و اظهار کرد: این سانحه رانندگی که در حوالی روستای کلاته نو اتفاق افتاد خودروی سواری ال۹۰ از جاده منحرف و واژگون شد.

جانشین فرمانده پلیس‌راه بردسکن ابراز کرد: راننده این خودرو که خانمی ۳۰ ساله بود به همراه دختر هفت‌ساله‌اش درصحنه جان باخت و پسر ۵ ساله و یکی دیگر از سرنشینان خودرو به علت جراحات وارده توسط نیروهای امدادی برای مداوا به بیمارستان ولیعصر بردسکن منتقل شدند.

وی سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه را که منجر به خارج شدن از جاده و واژگونی خودرو ال ۹۰ شده است را علت وقوع این سانحه عنوان کرد و یادآور شد: محور بردسکن به شهرآباد درواقع با مشخصات یک‌راه فرعی روستایی است و حداکثر سرعت مجاز در این مسیر در روز ۶۰ کیلومتر و در شب ۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

تالسه با اشاره به آغاز فصل برداشت محصول پسته و افزایش میزان تردد و بار ترافیکی در این جاده، از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه در این محور تردد کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان