//
کدخبر: ۳۲۳۴۹۹ //

بازداشت خانم پرستار که عمل زیبایی می کرد / او هیچ تخصصی نداشت

پرستار جعلی زیبایی پوست در یاسوج دستگیر شد.

بازداشت خانم پرستار که عمل زیبایی می کرد / او هیچ تخصصی نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

کلاهبرداری  که خود را پرستار بیمارستان معرفی با  عمل زیبایی  پول هنگفتی به جیب می زد شناسایی و دستگیر شد.

 

 رئیس پلیس آگاهی انتظامی این استان از دستگیری یک نفر  کلاهبردار  که خود را پرستار بیمارستان معرفی و بانوان را شناسایی و با عمل زیبایی موجب صدماتی به زیبایی آنها می شده و از هر کدام مبالغی دریافت می کرد، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید بالش زر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری در شهر یاسوج توسط فردی با عنوان پرستار موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکیان و حساب‌های مختلف بانکی توانستند ردپای کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند.

سرهنگ بالش زر افزود: متهم پس از شناسایی و دستگیری در بازجویی اولیه ،خود را پرستار معرفی و گفته که مطب شخصی در خیابان پزشک دارم و کارم تزریق ژل و  بوتاکس  است و اعتراف کرد که از این طریق مبلغ ۶۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: به علت مشکلات اقتصادی به جهت پرداخت هزینه کمتر به محل های بدون مجوز قانونی مراجعه نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان