//
کدخبر: ۳۲۳۰۲۲ //

آتشنشانان زنجان چهار فرد گرفتار در میان آتش و دود را نجات دادند

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: آتشنشانان زنجان، چهار فرد گرفتار در میان آتش و دود را نجات دادند.

آتشنشانان زنجان چهار فرد گرفتار در میان آتش و دود را نجات دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالفضل رستمی، روز شنبه، افزود: حوالی ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز /۱۳ شهریور ماه جاری/، شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی زنجان، موضوع حریق در آسانسور و دود گرفتگی ناشی از آن را، اعلام کرده و بلافاصله ۲ اکیپ عملیاتی اطفاء حریق و ۲ اکیپ امداد و نجات، عازم محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه درخیابان ارم شهر آرا زنجان اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: آتشنشانان که از ایستگاه های ۱، ۲ و ۶ عازم ماموریت شده بودند به محض رسیدن به محل نسبت به اطفاء آتش و نجات محبوس شدگان در ۲ واحد مسکونی اقدام کردند.

رستمی، تصریح کرد: اکیپ های امداد و نجات به منظور نجات جان گرفتارشدگان در میان دود که شامل یک زن حدود ۳۰ ساله و ۲ فرزند سه ساله و پنج ساله در یکی از واحدهای مسکونی و همچنین یک پیرزن در یکی دیگر از واحدها بود، وارد عمل شده و سریعتر آنها را به فضای آزاد منتقل کرده و به منظور درمان تحویل عوامل اوژانس حاضر در محل حادثه دادند.

 معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه کارشناسان بدوی علت وقوع این حادثه را گیرپاچ کردن فن و اتصالی برق کابین آسانسور اعلام کردند،  گفت: سیم های برق و قطعات پلاستیکی آسانسور دچار آتش سوزی شده و دود غلیظ محوطه ساختمان را فرا گرفته و این چهار نفر نیز که راه و قدرت فرار نداشتند به ناچار در منزل محبوس شده بودند.

رستمی با تاکید براینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت،  یادآور شد: آتشنشانان اعزامی به محل حادثه در مدت پنج دقیقه محبوس شدگان را نجات داده و حریق روی داده را نیز اطفاء و مهار کردند. 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان