//
کدخبر: ۳۲۲۹۹۸ //

رسوایی در شهرداری با بازداشت ۶ کارمند فاسد + جزئیات

6 نفر از کارمندان شهرداری باقرشهر دستگیر شدند.


رسوایی در شهرداری با بازداشت 6 کارمند فاسد + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا ساری معاون حوزه قضایی بخش کهریزک با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در باقرشهر اظهار کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز در باقرشهر بسیار گسترده است و در این رابطه اتهامات ۶ نفر از کارکنان شهرداری باقرشهر در زمینه تسهیل ساخت‌وسازهای غیرمجاز محرز شده که توسط مراجع مربوطه دستگیر شدند و پرونده در حال رسیدگی است.

بازداشت 6 کارمند شهرداری باقرشهر

 وی با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش کهریزک و ارتشاء و اعمال نفوذهای غیرقانونی گفت: در شهرهای کهریزک و باقرشهر ساخت‌وساز غیرمجاز در حد کلان و گسترده وجود دارد که موجب از بین رفتن اعتماد مردم به نهادهای حاکمیتی و نا امیدی و دلسردی مردم نسبت به اعمال قانون و حاکمیت می‌شود.

معاون حوزه قضایی بخش کهریزک افزود: افزایش ساخت‌وساز غیرقانونی در باقرشهر موجب شده مردم فکر کنند هر کس که پول و پارتی دارد کارش همیشه پیش می‌رود و هرکس که پول ندارد در جامعه منزوی می‌شود لذا تلاش می‌کنیم تا دیوار بی‌اعتمادی را از بین ببریم و جلوی این فسادها را بگیریم.

ساری در ادامه تصریح کرد: این بدعت بسیار زشت باید برچیده شود زیرا که در حال حاضر مواردی از ساخت‌وساز غیرقانونی در این محدوده وجود دارد که ۳ طبقه خلاف مقررات بر ساختمان افزوده شده یا ملکی در حدود ۳۵۰۰ متر خلاف دارد.

وی تأکید کرد: موارد ساخت‌وساز غیرمجاز در این محدوده نه در خفا و پنهانی بلکه در انظار عمومی و به‌گونه‌ای است که در دید مردم و مسؤولان بوده اما قطعاً همکاری‌هایی از سوی عوامل شهرداری وجود داشته که شاهد چنین تخلفاتی در محدوده هستیم لذا امیدواریم برخورد دقیقی با این مسائل انجام گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان