//
کدخبر: ۳۲۰۸۴۲ //

رفتار عجیب عروس و داماد در شب عروسی+ جزئیات

رفتار عجیب عروس و داماد با نوزادشان در شب عروسی مهمانان را شوکه کرد.

رفتار عجیب عروس و داماد در شب عروسی+ جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

یک زوج جوان با طراحی عجیب لباس عروس نوزاد تازه متولد شده خود را در لباس عروس در شب عروسی جاساز کردند.برگزاری مراسم های عجیب و غریب در غرب به یکی از رسومات تبدیل شده و عروس و دامادها با برگزاری مراسم های عجیب و گاه ترسناک سعی می کنند تا خاطره این روز را در اذهان اطرافیان ثبت کنند.اما عروس جنجالی که در ادامه مشاهده می کنید به یک مادر بی رحم در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

اقدام عجیب عروس جنجالی یک زن سیاه پوست امریکایی به خاطر حرکت عجیب و خطرناکش در روز عروسی باعث انتقاد کاربران فیس بوک شد. او در صفحه اش در فیس بوک عکس هایی از مراسم ازدواجش را به نمایش گذاشت که در آن نشان داده شده است دختر نوزادش را روی دنباله لباس عروس روی زمین میکشد.

او تمام مسیر تا جلوی محراب کلیسا را به همین صورت طی کرده است. این مسئله باعث شد بسیاری از کاربران ابراز کنند که وی مادری بی مسئولیت است که نگران سلامتی فرزندش نیست.برخی از کاربران نیز او را به سرویس های حمایت از کودکان بد سرپرست معرفی کرده اند و کارش را نوعی کودک آزاری بر شمرده اند.

این عروس جوان در جواب این واکنش ها میگوید :ما کاری را که دوست داشتیم انجام دادیم. فرزندم در تمام مدت بیدار بود و من برای راحتی او به آرامی قدم بر میداشتم و مطمئنم که در تمام لحظات مسیح نگه دار او بوده است. من به هیچ وجه از این کار پشیمان نیستم.

آقای داماد که راننده جرثقیل است در مورد طراحی لباس عروس گفت :این لباس طوری طراحی شده است که جایگاهی مناسب برای دخترمان در پشت لباس تعبیه شده و بسیار امن است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان