//
کدخبر: ۳۱۹۸۳۲ //

تهیه جهیزیه؛ترفندی جدید برای کلاهبرداری!

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای یک باند که با ترفند تهیه جهیزیه در خرم‌آباد خبر داد.

تهیه جهیزیه؛ترفندی جدید برای کلاهبرداری!
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با بکارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه و خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان قیمت برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم بضاعت مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از آنان دریافت می‌کردند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد اعضای باندهای کلاهبرداری ۷ متهم را در سطح شهرستان خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان  گفت: اعضای این باند با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه، خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان و بسیارکمتر از قیمت بازار برای خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از شهروندان دریافت می کردند و وعده می دادند در موعد مقرر اجناس را تحویل آنان تحویل می دهند و با این روش مبلغ ۱۰۰ میلیون را از مال باختگان کلاهبرداری می کردند.

وی با اشاره به کشف ۱۰۰ میلیار ریال کلاهبرداری و شناسایی ۶۱۰ مال باخته در این رابطه، تصریح کرد: ۷ نفر از اعضای باند کلاهبرداری همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

الهی در پایان ضمن هشدار به افراد کلاهبردار که خط قرمز پلیس مبارزه بی امان با متقلبان و سودجویان است، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان