//
کدخبر: ۳۱۸۷۱۰ //

انهدام تیم تروریستی و بازداشت ۳۶ تروریست مسلح

تیم های تروریستی تکفیری در 6 استان ایران منهدم شدند.

انهدام تیم تروریستی و بازداشت 36 تروریست مسلح
به گزارش فرتاک نیوز،

همزمان با تشدید فشارهای اقتصادی و تبلیغاتی علیه کشورمان، تحرکات عوامل وابسته به سازمان‌های امنیتی دشمن در کشور تشدید شده است.

در حالی که در طول هفته‌های گذشته در مناطق مختلف چند گروه تروریستی هدف قرار گرفته، محموله‌های سلاح کشف و ضبط شده و همچنین چندین نفر از نیروهای امنیتی و نظامی در مناطق مختلف کشور به شهادت رسیده‌اند، خبر انهدام یک تیم گسترده تفکیری در نوع خود جالب توجه است.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از انهدام هسته مرکزی یک گروه تروریستی ـ تکفیری‌ با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری پلیس اطلاعات نیروی انتظامی در استان فارس خبر داد.

حجت‌الاسلام سید‌کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت" پس از شناسایی هسته مرکزی این گروهک تروریستی ـ تکفیری 11 نفر از عوامل فعال آن در استان فارس و سایر عوامل این گروهک در 6 استان شرقی و غربی کشور نیز شناسایی شدند و طی یک عملیات هماهنگ 25 نفر نیز در این استان‌ها دستگیر شدند.

انهدام باند تروریست های مسلح

وی با اشاره به اینکه این گروهک با هدف اعلام موجودیت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی کرده بودند گفت: از این گروهک مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات کشف شده است و با تلاش‌های انجام‌شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس اطلاعات استان سرشاخه‌های این گروهک‌ها در خارج از کشور نیز شناسایی شدند و این شبکه به‌صورت کلی مورد ضربه قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: این گروهک قصد اجرای عملیات تروریستی همزمان در چندین استان کشور را داشتند که با هوشیاری ضابطین قضایی این عملیات‌ها که با همکاری اطلاعاتی و مالی دو سرویس اطلاعاتی کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای طراحی شده بود خنثی شد. پرونده این گروهک تروریستی تکفیری هم‌اکنون در شعبه بازپرسی ویژه جرائم علیه امنیت دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال تکمیل تحقیقات است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان