//
کدخبر: ۳۱۷۹۹۴ //

تروریست‌ها در تلاش برای به تعویق انداختن انتخابات عراق

کارشناس مسائل منطقه با اشاره به افزایش حوادث تروریستی در عراق، گفت: دولت عراق مصمم است که انتخابات در شرایط زمانی خاصی به‌رغم همه ناامنی‌ها برگزار شود. اما به نظر می‌رسد حوادث تروریستی انتخابات آینده را تحت‌الشعاع قرار دهد و گروهک‌های تروریستی سعی می‌کنند که این انتخابات برگزار نشود.

تروریست‌ها در تلاش برای به تعویق انداختن انتخابات عراق
به گزارش فرتاک نیوز،

«حسن هانی‌زاده» در گفت‌وگویی، با اشاره به افزایش حوادث تروریستی اخیر در بغداد در نزدیکی انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، اظهار داشت: دولت عراق مترصد است که انتخابات را در فرایند زمانی مشخصی برگزار کند. اما وجود اختلاف در دیدگاه جریان‌های سیاسی موجب شده است که گروهک‌های تروریستی بار دیگر به عراق بازگردند و ناامنی‌ها را در عراق ایجاد کند.

 وی اضافه کرد: لذا به نظر می‌رسد هدف اتفاقاتی که اخیرا رخ داده و تعداد انفجارهایی که در منطقه الصدر بغداد صورت گرفته است، این است که انتخابات آینده را تحت‌الشعاع قرار دهد و گروهک‌های تروریستی سعی می‌کنند که این انتخابات برگزار نشود.

این کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: با این حال دولت عراق هم مصمم است که انتخابات در شرایط زمانی خاصی به‌رغم همه ناامنی‌ها برگزار شود.

بامداد امروز انفجار شهرک صدر بغداد رخ داد که بنا به اعلام واحد رسانه امنیتی عراق، این اقدام تروریستی ناشی از منفجر شدن یک بمب دست‌ساز در بازار «الوحیلات» در شهرک صدر (شرق بغداد) بوده است.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز ضمن محکوم کردن آن، این اقدام وحشیانه را در راستای تکرار سناریو‌های منحوس تروریستی در عراق دانست که در آستانه عید قربان کام مردم مظلوم عراق را تلخ کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان