//
کدخبر: ۳۱۶۸۳۶ //

اشرار قمه کش در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمینگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ شرور سابقه دار خبر داد که در مقابل انظار عمومی با قمه اقدام به ایجاد درگیری و ناامنی کرده بودند.

 اشرار قمه کش در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمینگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد درگیری میان ۲ تن از اشرار با سلاح سرد در کوچه ثبت شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی به سرعت در محل حاضر و یکی از ۲ فرد شرور با اقتدار سرگرد فریبرز کهریزی رییس کلانتری خلع سلاح و دستگیر شد.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در حین دستگیری نفر اول، شرور دیگر با توجه به خودرویی که در اختیار داشت موفق به فرار شد که بلافاصله اقدامات اطلاعاتی لازم برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز گردید.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی لازم، مخفیگاه شرور متواری را در یکی از روستاهای دور افتاده شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را نیز با اقتدار و در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد می کند، گفت: همکاران ما تحت هیچ شرایطی به اراذل و اوباش و آنهایی که به هر دلیلی قصد ایجاد ناامنی دارند اجازه قدرتنمایی و عرض اندام نمی دهد.

سرهنگ دلیری در پایان از اهتمام پلیس و دستگاه قضایی برای برخورد قاطعانه با اشرار و ناامن کنندگان امنیت عمومی جامعه سخن گفت و افزود:۲ شرور دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان