//
کدخبر: ۳۱۶۷۷۱ //

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک تن و ۳۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تیم‌های عملیاتی پلیس استان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: شب گذشته مأموران انتظامی سراوان و ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند مسلح، مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را از مناطق صفر مرزی با استفاده از خودروهای تندرو بارگیری کرده و قصد انتقال به عمق کشور را دارند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند با یک دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، افزود: تحرکات اعضای این باند به صورت مداوم مورد پایش تخصصی یگان‌های اطلاعاتی قرار داشت تا اینکه در منطقه عبوری کوهک-سروان وارد کمین تکاوران پلیس شدند و در حالی که قصد تغییر مسیر و فرار از منطقه را داشتند به صورت مسلحانه با تیم‌های عملیاتی پلیس درگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو، یک تن از اعضای این باند بزرگ به هلاکت رسیده و یک قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار نیز دستگیر شد.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی قاچاقچیان و همچنین پاکسازی منطقه در مجموع یک تن و ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح گرم ،۳۱ عدد فشنگ جنگی را کشف کردند.

سردار طاهری با تاکید بر برخورد قاطع و سخت پلیس با سوداگران مرگ در راه مبارزه با مواد خانمان‌سوز مخدر، بیان کرد: نیروی انتظامی در مرز، گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را با سوداگران مرگ تنگ کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان