//
کدخبر: ۲۳۴۰۰۶ //

درگیری سنگین پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در خاش؛ بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف شد

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۴۸ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری سنگین پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش خبر داد.

درگیری سنگین پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در خاش؛ بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جا به جایی مقادیر زیادی مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر از این شهرستان به شهرستان ایرانشهر مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، صبح روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در محور خاش به ایرانشهر در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و پس از رو به رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه برخود، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری گفت: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر 2 تن از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ضمن کشف یک قبضه سلاح آر پی جی 7 با 4 گلوله جنگی و 5 عدد خرج مربوطه، یک قبضه سلاح جنگی سیمینوف با یک تیغه خشاب و7 عدد تیرجنگی مربوطه و 58 عدد فشنگ جنگی سلاحکلاش، 2 تن و 48 کیلو و 286 گرم مواد افیونی شامل یک تن و 729 کیلو و 146 گرم تریاک، 279 کیلو حشیش، 21 کیلو و 120 گرم هروئین و 19 کیلو و20 گرم شیشه کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان