//
کدخبر: ۲۳۱۰۸۳ //

کشف ۱۰۵ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس کرمانشاه، لرستان و البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در همکاری مشترک پلیس کرمانشاه با ماموران استان های لرستان و البرز، 105 کیلوگرم تریاک طی 2 عملیات کشف شد.

کشف 105 کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس کرمانشاه، لرستان و البرز
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علیرضا دلیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عملیات نخست و پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های غربی کشور به سمت کرمانشاه را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، خودروی پژو 405 فرد قاچاقچی شناسایی و ماموران در فرصت مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سرهنگ دلیری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 100 کیلوگرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه تصریح کرد: در عملیات دوم نیز با همکاری ماموران استان با شهر البرز 5 کیلوگرم تریاک کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر هم دستگیر شد.

رشد 39 درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمانشاه

وی در ادامه از کشف یک تن و 795 کیلوگرم انواع مواد مخدر در هشت ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک تن و 288 کیلو بوده 39 درصد رشد نشان می دهد.

سرهنگ دلیری همچنین از دستگیری 4 هزار و 900 نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر شامل قاچاقچی، خرده فروش، مصرف کننده و ... تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: این تعداد دستگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل که 4 هزار و 753 نفر بوده است 3 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه همچنین با اعلام شماره تماس 128 از شهروندان خواست هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دارند را به پلیس گزارش کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان