//
کدخبر: ۳۱۵۲۰۴ //

پدر شوهر پلید و رفتار زشت با عروس خانم

پدر شوهر پلید رفتار زشتی با عروسش داشت و داماد بی غیرت هیچ کاری نکرد!

پدر شوهر پلید و رفتار زشت با عروس خانم
به گزارش فرتاک نیوز،

خودکشی رضا را از عروس پنهان کرده بودند آن هم نه یکبار خودکشی بلکه 3 بار خودکشی که در همه این اقداماتش به خودکشی او نجات پیدا کرده بود و با فریب در ازدواج من را به خانه سیاه پدر شوهرم کشاند!

زن30ساله به نام لیلا نزد مشاور اجتماعی پلیس گفت: وقتیفوق دیپلم گرفتم تصمیم به ازدواج گرفتم. او رضا که پسر شیک پوش و مرتبی بود را در یک میهمانی دوستانه دیدم بسیار نجیب و سر به زیر بود و خیلی زود پیشنهاد ازدواج داد تصور کردم پسری با معیارهای نجابت است و وقتی خانواده اش به خواستگاری ام آمدند جواب بله را دادم  آن شب رضا سرش را پایین انداخته بود و اصلاحرف نمی زد و تنها پدرش حرف می زد و شنیدم قرار است یک فروشگان متعلق به رضا باشد   این گونه بود که مراسم عقدکنان برگزار شد.

خودکشی قبل از ازدواج داماد با عروس خانم

از همان روزهای اول دوران نامزدی احساس می کردم رضا خلق و خوی عجیبی دارد و سعی می کند با کسی ارتباط نداشته باشد هر بار که با او تماس می گرفتم تا ساعاتی را کنار هم باشیم او مشکلات کاری‌اش را بهانه می‌کرد و به هر بهانه ای درخواست‌هایم را نمی پذیرفت.خیلی زود فهمیدم کلا اشتباه کرده‌ام فهمیدم همسرم به بیماری افسردگی شدید مبتلا است به طوری که تاکنون 3 بار دست به خودکشی زده است و هر بارنجات پیدا کرده است.

من عروس فریب خورده شده بودم پدر شوهرم هم خیلی رفتارهای زشتی داشت انگار کنیزش بودم او خیلی پلید بود و با دروغش باعث شد با پسرش ازدواج کنم وقتی به رفتارهایشان اعتراض کردم جلوی چشمان شوهر بی غیرتم کتکم زدند و از خانه بیرونم انداختند و حالا می خواهم شکایت کنم طلاق بگیرم و پدرشوهرم هم مجازات شود.

با ادعاهای لیلا پرونده ای تشکیل شد و به دادسرا ارجاع یافت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان