//
کدخبر: ۳۱۴۷۵۹ //

پسر ۱۳ ساله ای که دم ۴۵ سانتی دارد + عکس باورنکردنی

پسر بچه ی 13 ساله به دم 45 سانی که باعث شهرت او در روستا شده است احساس خاصی دارد، آن ها کیسه هایی پر از میوه به خانه ی او میبرند

پسر 13 ساله ای که دم 45 سانتی دارد + عکس باورنکردنی

پسری نوجوان در یکی از روستاهای هند تبدیل به سمبل مقدس شده است ، سمبلی که با دم مویی 45 سانتی متری خود مدام در حال دریافت هدایا و نذورات است .

پسر-13-ساله-ای-که-دم-45-سانتی-دارد--عکس-54986

پسر بچه ی 13 ساله به دم 1.5 پا ای که باعث شهرت او در روستا شده است احساس خاصی دارد، آن ها کیسه هایی پر از میوه به خانه ی او که در مدیا در نزدیکی مرکز هند است میبرند

سهیل شاه 13 ساله با یک دسته موی نازک در پشت کمرش به دنیا آمد که به طول 45 سانتی متر رشد کرده و زخیم شده است ، رشد غیر طبیعی او باعث شهرتش در روستا شده است همسایه ها ی دور و نزدیک برای او میوه هایی نظیر موز و مانگو میاورند .این پسر مدرسه ای در مدرسه مورد احترام خاصی است و معلم هرگز به او بددهنی نکرده است. سهیل شاه از توجه مردم به دم غیر طبیعی اش لذت میبرد و با اینکه غیر عادی است اما هرگز نمیخواهد آن را ببرد ؛ پسر نوجوان می گوید:من بخاطر دمم خجالت زده نیستم من با این دنیا آمده ام و الان قسمت مهمی از زندگی من است . وقتی در خیابان راه میروم آنها سراغ من می آیند و دستانشان را به علامت تعظای برکت تکان میدهند و گاهی به من میوه هایی نظیر موز و انبه که مورد علاقه ام است میدهند.

من هیچ مشکل فیزیکی ای بخاطر دمم ندارم بنابراین هیچوقت آنرا از بین نمیبرند همه با من طور مخصوصی رفتار میکنند و این برای من جالب است .اسحاق شاه پدربزرگ این پسر میگوید:از زمان تولدش در رفاه و آرامش بوده ایم و این پسر برای ما خوش شانسی می آورد .او یک پسر فوق العاده است او با هوش و صلح جو است و با همه با احترام برخورد میکند پدر سهیل،صدیق شاه 32 ساله یک کار گر روزانه و مادرش نازما 30 ساله معتقدند که دم سهیل شاه یک هدیه و نعمت الهی است و آن را به فال بد نمیگیرند وآن را از بین نمیبرند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان