//
کدخبر: ۳۱۴۲۱۸ //

دزد شدن خانم پرستار تهرانی بخاطر جهیزیه دخترش!

زن جوان بخاطر تهیه جهیزیه فرزندش دست به سرقت میلیونی در نقش یک پرستار خانگی در پایتخت زد.

دزد شدن خانم پرستار تهرانی بخاطر جهیزیه دخترش!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرستار قلابی با دادن قرص بیهوشی به طعمه هایش دست به سرقت می زد. این پرستار قلابی در گذشته نیز بخاطر سرقت به همین شیوه به زندان رفته بود.

پرستار قلابی در نقش پرستار خانگی پس از بازداشت ادعا می کند بخاطر تهیه جهیزیه دخترم دست به این سرقت ها زده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، چندی قبل خانواده ای با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از سرقت طلاهای مادرشان از سوی یک پرستار خانگی خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند و در تحقیقات پی بردند که زنی 40 ساله 2 روز قبل برای پرستاری از مادر این خانواده به خانه شان آمده و پس از 2 روز و اعتمادسازی در این مدت کوتاه با دادن یک قرص اقدام به بیهوش کردن زن تنها در خانه کرده و سپس طلاها و پول های داخل خانه را به سرقت برده است.

سرقت پرستار قلابی به شیوه بیهوشی

کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند زن جوان در سناریوی دیگری به شیوه بیهوش کردن اقدام به سرقت طلاها و پول های خانه زوج پیر کرده است.

ماموران پی بردند زن جوان در سایت دیوار آگهی پرستار خانگی ثبت کرده است و طعمه ها در تماس به زن جوان او را برای کار پرستاری دعوت به کار کرده اند که زن جوان پس از اعتمادسازی با دادن داروی بیهوشی اقدام به سرقت طلاها کرده است.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات و با بررسی دوربین های مداربسته زن جوان که سپیده نام دارد را شناسایی کردند و با توجه به سابقه دار بودن سپیده در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

سرقت بخاطر تهیه جهیزیه

سرهنگ "علیرضا لطفی" با اشاره به دستگیری پرستار قلابی گفت: ۱۸ فروردین امسال مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت طلاجات مادرش خبر داد اعلام کرد مادرم سالخورده است و به تنهایی زندگی می کند به همین دلیل تصمیم گرفتیم که برای او پرستار بگیریم. در یکی از سایت های فضای مجازی آگهی دادیم و چندین نفر با ما تماس گرفتند و درنهایت خانمی به نام سپیده با شرایط ما کنار آمد و برای پرستاری از مادرم به خانه مان آمد.

وی ادامه داد: امروز اولین روزی بود که سپیده برای پرستاری به خانه مان امده بود. عصر که به خانه برگشتم مادرم را بی هوش در خانه دیدم و طلاهایش هم سرقت شده بود.سپیده با دادن قرص بی هوشی، مادرم را خواب کرده و طلاهایش را سرقت کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: با شکایت مرد جوان تحقیقات از سوی کاراگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. بررسی ها نشان می داد پرستار قلابی حدود ۲۰۰ میلیون تومان طلا فروخته است. در ادامه بررسی ها آنها با پرونده ای مشابه مواجه شدند. این سرقت نیز ماننده سرقت قبلی زنی به نام پرستار به خانه شاکی رفته و پس از بی هوش کردن زن سالخورده ۲۱ میلیون تومان طلای او را به سرقت برده بود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات کاراگاهان تیم بعنف پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی هویت متهم شدند.سپیده زن سابقه داری بود که به اتهام جرمی مشابه به زندان افتاده و پس از آزادی با وثیقه به جرایم خود ادامه داده بود.

سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با شناسایی هویت متهم و به دستور مرجع قضائی، سپیده بازداشت و به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه اش را از این سرقت تهیه جهیزیه برای دخترش عنوان کرد.

سرقت بخاطر بدهکاری 300 میلیون تومانی

سپیده 40 ساله که یک سابقه در پرونده اش دارد در اظهاراتش عنوان می کند از روی فقر و بدهکاری دست به این سرقت زده است.

سابقه داری؟

بله، یکبار دیگر بخاطر گرفتن پول قرض از یک مرد که خانواده اش عنوان کردند من به شیوه بیهوشی در نقش پرستار از او سرقت کردم دستگیر شدم.

به چه شیوه ای بیهوش می کردی؟

یک قرص به آنها می دادم که پس از بیهوش شدن نقشه ام را عملی می کردم.

سوژه هایت در خانه تنها بودند؟

یا تنها بودند یا هر دو پیر بودند.

چرا دزدی؟

مجبور بودم باید بدهکاری 300 میلیون تومانی ام را پرداخت می کردم .

از کسی کمک نگرفتی؟

از ترس آبرویم به کسی نگفتم و هیچ کسی را هم نداشتم که از او پول قرض بگیرم.

مردم چه کاری کنند که طعمه افرادی مثل شما نشوند؟

حتما از افرادی که به خانه شان برای کار پرستاری مراجعه می کنند اعتماد نکنند و از آنها کارت ملی بگیرند و فعالیت کاری شان را استعلام کنند.

مدرک پرستاری داری؟

نه، حتی هیج یک از خانواده ها از من مدرکی مبنی بر فعالیتم در کار پرستار نداشتند.

همسرت کمکی نکرد؟

همسرم 2 سال است که بیکار است و اطلاع نداشت که بدهکار هستم.

از ماجرای سرقت ها کسی خبر نداشت؟

نه، هیچ یک از اعضای خانواده ام اطلاع نداشت که من چه کار می کنم.

احتمال نمی دادی با دادن قرص باعث مرگ کسی شوی؟

نه، فقط به یکی از آنها قرص زیاد دادم.

حرف آخر؟

از خانواده ها می خواهم که مرا ببخشند و باور کنید و من نیاز داشتم .

اگر جای خانواده ها باشی رضایت می دهی؟

نه

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای شناسایی سایر مال باختگان احتمالی از سوی کاراگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان