//
کدخبر: ۳۱۳۷۵۱ //

این مادر و فرزند کجا هستند؟ ۱۰ روز پیش برای خرید بیرون رفتند و بازنگشتند!

پلیس به‌دنبال یافتن مادر و پسری است که به طرز عجیبی ناپدید شده‌اند.

این مادر و فرزند کجا هستند؟  10 روز پیش برای خرید بیرون رفتند و بازنگشتند!

پلیس به‌ دنبال یافتن پسری 6 ساله به نام امیرهومن است که از 10روز قبل همراه مادرش که از اختلال حواس رنج می‌برد از خانه خارج شده و دچار سرنوشت نامعلومی شده است.

عصر روز 12خردادماه امسال امیرهومن همراه مادرش فاطمه از خانه بیرون رفتند. قرار بود آنها از مغازه نزدیک خانه‌شان خرید کنند و زود برگردند اما ساعتی گذشت و خبری از آنها نشد. وقتی هوا تاریک شد پدر امیرهومن که نگران همسر و فرزندش شده بود دنبال آنها رفت. کم‌کم مغازه‌ها در حال تعطیل‌شدن بودند و هیچ‌کس از امیرهومن و فاطمه خبر نداشت. فقط یک نفر از ساکنان محله که آنها را می‌شناخت گفت که یک ساعت قبل مادر و پسر را دیده که با عجله به سمت خیابان اصلی می‌رفتند.

فاطمه موبایل نداشت و تماس‌گرفتن با او ممکن نبود. اما نکته‌ای که دلواپسی پدر این خانواده 3نفری را بیشتر می‌کرد اختلال حواس فاطمه بود. او پیش از این هم چند مرتبه گم شده اما با کمک پلیس پس از یکی دو روز پیدا شده بود. اما این بار اوضاع فرق داشت؛ او پسر 6ساله‌اش را هم با خود برده بود و معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.

این مادر و فرزند کجا هستند؟

آن شب پدر امیرهومن تا دیروقت با بیشتر آشنایان و فامیل تماس گرفت. او امیدوار بود شاید همسر و فرزندش به خانه یکی از آشنایان رفته باشند اما هیچ‌کس از آنها خبر نداشت. او که نگران سرنوشت عزیزانش بود و گمان می‌کرد برای‌شان اتفاقی افتاده است راهی بیمارستان‌های مختلف شد اما باز هم نتوانست آنها را پیدا کند. به ناچار یک روز بعد نزد مأموران پلیس رفت و مفقودشدن همسر و فرزندش را گزارش کرد. در این شرایط بود که نام امیرهومن و مادر 28ساله‌اش فاطمه در فهرست افراد گمشده قرار گرفت و تلاش‌ها برای یافتن آنها آغاز شد.

همزمان با تلاش‌های پلیس، پدر امیرهومن تصاویر او و همسرش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و از مردم برای پیداکردن آنها کمک خواست. چند روز از این ماجرا گذشته بود که زن ناشناسی با پدر امیرهومن تماس گرفت.

او که بریده بریده صحبت می‌کرد گفت فاطمه و امیرهومن را دیده است اما پیش از آنکه بگوید آنها را کجا دیده تماس تلفنی قطع شد و دیگر جوابگو نبود. این تماس می‌توانست سرنخ خوبی برای پیدا کردن مادر و پسر گمشده باشد. به همین دلیل پدر امیرهومن با پرس‌وجو پی برد که این تماس از مشهد برقرار شده و ممکن است عزیزانش به مشهد رفته باشند. همان روز بود که او راهی مشهد شد و به جست‌وجوهایش در آنجا ادامه داد اما هرچه تلاش کرد نتوانست ردی از آنها به‌دست بیاورد.

با گذشت حدود 10روز از مفقود شدن این مادر و پسر، پدر خانواده که همه زندگی‌اش را برای پیدا کردن آنها گذاشته است عکس‌های آنها را منتشر شد و این مرد از شهروندان برای پیداکردن آنها درخواست کمک کرد. او گفت: در این چند روزی که آنها گم شده‌اند خواب و خوراک ندارم و همه جا را برای پیدا کردن‌شان زیر پا گذاشته‌ام. همه نگرانی‌ام بخاطر شرایط روحی و روانی همسرم است. او اختلال حواس دارد. قبلا هم چند مرتبه گم شده بود. می‌ترسم او اشتباهی کند و بلایی بر سر پسرم بیاید. به همین دلیل از همه خواهش می‌کنم برای پیدا‌کردن عزیزانم به من کمک کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان