//
کدخبر: ۳۱۳۶۲۲ //

گروگان گیری تاجر فرش توسط خواننده زیرزمینی و دوست دخترش

مردی به دلیل انگیزه انتقام جویی توسط زن و مرد شیطان صفت گروگان گرفته شد.

گروگان گیری تاجر فرش توسط خواننده زیرزمینی و دوست دخترش
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید دختر و پسر جوانی مرد تاجری را ربوده و پس از سرقت میلیاردی وی را زخمی و کنار بزرگراهی رها کرده‌اند، اما راننده عبوری او را به بیمارستان رسانده و جانش را نجات داده است.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد این حادثه یک هفته قبل اتفاق افتاده که شاکی به خاطر ترس از آدم‌ربایان در بیمارستان به دروغ گفته تصادف کرده‌است، اما وقتی آدم‌ربایان دوباره برای اخاذی میلیاردی به سراغش او می‌آیند و او را تهدید می‌کنند که فیلم سیاه او را در فضای مجازی منتشر می‌کنند، از مأموران پلیس برای دستگیری آدم‌ربایان اخاذ درخواست کمک می‌کند.

آشنایی در اینستاگرام

مرد جوان در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من تاجر فرش هستم و وضع مالی خوبی هم دارم. یک‌ ماه قبل با دختر تحصیلکرده‌ای ازدواج کردم و الان هم زندگی خیلی خوبی دارم اما قبل از آن با دختر جوانی به نام ستاره رابطه دوستی داشتم و قرار بود با او ازدواج کنم، ‌ وقتی دیدم او مرا فریب داده رابطه‌ام را با او قطع کردم که این بلا سرم آمد. وی ادامه داد: یکسال قبل در اینستاگرام با ستاره آشنا شدم.

او ادعا کرد که تحصیلکرده و مهندس است و خانواده‌ای اصل و نسب داری دارد و من هم حرف‌های او را باور کردم ‌و پیشنهاد ازدواج دادم و قرار بود همراه خانواده‌ام به خواستگاری‌اش بروم. چند روز مانده به مراسم خواستگاری متوجه شدم او به خاطر درگیری خانوادگی دستگیر شده و با حکم قضایی به زندان افتاده‌ است و آن روز بود که راز ستاره پیش من فاش شد و فهمیدم او نه تنها دختر تحصیلکرده‌ای نیست بلکه خانواده‌اش هم وضعیت خوبی ندارند و همه حرف‌هایی که به من زده دروغ بوده و قصد داشته مرا فریب دهد و اموالم را بالا بکشد.

آدم ربایی میلیاردی

پس از این رابطه‌ام را با ستاره قطع کردم و به او گفتم که دستش پیش من رو شده و دیگر دوست ندارم او را ببینم.

به‌هر حال مدتی گذشت و من هم یک ماه قبل با دختر یکی از آشنایانمان ازدواج کردم و فکر می‌کردم ستاره هم پس از آزادی از زندان به دنبال بخت خود می‌رود و خبر نداشتم که او کینه به دل گرفته و قصد دارد با آدم‌ ربایی از من انتقام بگیرد.

قرار بود به زودی برای معامله‌ای به دوبی بروم و به همین سبب روز حادثه برای خرید دلار و درهم به صرافی در مرکز تهران رفته‌ بودم و پس از خرید داخل خیابان درخواست تاکسی اینترنتی دادم که لحظاتی بعد خودروی پژویی که راننده‌اش مرد جوانی بود جلوی پایم توقف کرد. وقتی از او سؤال کردم که تاکسی اینترنتی هستی با سرش اشاره کرد و من هم سوار شدم و راننده شروع به حرکت کرد.

راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داد که به او شک کردم و خواستم توقف کند. راننده توقف کرد و چاقویی به پهلویم گذاشت و مرا تهدید به مرگ کرد و لحظه‌ای بعد هم ستاره که در صندوق عقب خودرو پنهان شده بود بیرون آمد و کنارم نشست.

همان لحظه فهمیدم که در تله ستاره گرفتار شده‌ام و او قصد انتقام دارد. به همین خاطر با التماس از آنها خواستم مرا رها کنند و حتی حاضر شدم همه دلار ها و درهم ها را که حدود 2 میلیارد تومان ارزش داشت به آنها بدهم و مرا رها کنند اما فایده‌ای نداشت و راننده به راه افتاد تا اینکه در حاشیه شهر توقف کرد.

ستاره و همدستش ابتدا از من فیلم سیاه تهیه کردند و بعد مرا به شدت کتک زدند و حتی با چاقو هم بدن مرا به شدت زخمی کردند و پس از سرقت پول‌های خارجی‌ام، زنجیر طلا، گوشی همراهم و حتی حلقه ازدواجم مرا رها کردند و از محل گریختند.

آنها تهدید کردند اگر شکایت کنم فیلم سیاهی که از من تهیه کرد‌ند در فضای مجازی پخش می‌کنند و من هم از ترس آبرویم وقتی راننده عبوری مرا به بیمارستان رساند به دروغ گفتم تصادف کرده‌ام اما این پایان ماجرای آدم‌ربایی نبود.

وی ادامه داد: یک هفته پس از آدم ربایی همدست ستاره با من تماس گرفت و درخواست یک‌ میلیارد تومان پول کرد. مرد جوان به من گفت اگر به خواسته‌اش عمل نکنم فیلم سیاهی که از من تهیه کرده برای همسرم می‌فرستد. وقتی دیدم که آنها با این شیوه قصد اخاذی سریالی دارند تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم.

خواننده زیر زمینی

با شکایت مرد تاجر پرونده برای رسیدگی به دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

مأموران پلیس در نخستین گام همدست ستاره را به نام سهیل شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان داد سهیل خواننده زیر زمینی است که مدتی قبل در یک مجلس عروسی با ستاره آشنا شده است. بدین ترتیب مأموران سهیل را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

وی در بازجویی‌ها با اعتراف به جرمش ادعا کرد که ستاره به او هم رکب زده است.

وی گفت: من خواننده هستم و در مجالس عروسی ترانه می‌خوانم. مدتی قبل با ستاره آشنا شدم که به من گفت مرد تاجری به او خیانت کرده است. او گفت مرد تاجر به بهانه ازدواج به او تجاوز و بعد هم او را رها کرده است و به همین خاطر قصد انتقام دارد.

ستاره پیشنهاد داد او را برباییم و اموالش را سرقت کنیم. ابتدا مخالفت کردم اما وقتی دیدم مرد تاجر قصد خرید میلیاردی دارد قبول کردم و روز حادثه همراه ستاره او را ربودیم. قرار بود ستاره دلارها و درهم‌ها و طلاهای سرقتی را بفروشد و سهم مرا هم بدهد، اما او به من رکب زد و پس از آدم‌ربایی ناگهان غیبش زد.

من که فکر کردم در این بازی هیچ چیزی گیرم نیامده است تصمیم گرفتم از شاکی اخاذی کنم و او را تهدید کردم که فیلم سیاهش را منتشر می‌کنم در صورتی که فیلم در اختیار ستاره بود.

دستگیری دختر‌

با اعتراف متهم، مأموران پلیس خیلی زود مخفیگاه ستاره را شناسایی و وی را بازداشت کردند. وی در بازجویی‌ها به آدم‌ربایی اعتراف کرد و گفت: وقتی با سامان در اینستاگرام آشنا شدم او به من پیشنهاد ازدواج داد و من هم خیلی خوشحال بودم که زن تاجری می‌شوم تا اینکه من در جریان تقسیم ارثیه با یکی از بستگانم درگیر شدم و به زندان افتادم که سامان متوجه موضوع شد.

پس از این هر چقدر با تلفن او تماس می‌گرفتم جواب نمی‌داد و گاهی هم به من فحاشی می‌کرد و می‌گفت خانواده من همسطح خانواده او نیستند و به این بهانه زیر قولش زد که از او کینه به دل گرفتم. مدتی قبل با سهیل آشنا شدم و به دروغ ادعا کردم که سامان به من تجاوز کرده و دو نفری نقشه آدم‌ربایی و سرقت اموالش را طراحی و اجرا کردیم.

متهمان در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان