//
کدخبر: ۳۱۳۱۲۹ //

قتل مافیایی مرد جوان در نیمه شب

مهاجمان ناشناس که مرد ٢٩ ساله ای را طی یک جنایت مافیایی، نیمه شبی ١٣ سال قبل به ضرب گلوله به قتل رسانده و متواری شده بودند پس از دستگیری جزئیات جنایت را فاش کردند.

قتل مافیایی مرد جوان در نیمه شب
به گزارش فرتاک نیوز،

کارگران شهرداری در ساعات اولیه بامداد یکی از روزهای سال ٨٧ در خیابانی در کازرون بودند که ناگهان متوجه شدند مرد جوانی هراسان در پیاده رو خیابان فرار می کند و دو مرد ماسک زده نیز در تعقیب او هستند. کارگران ابتدا توجهی به ماجرا نکردند اما وقتی در یک لحظه صدای «آخ» و شلیک های گلوله را شنیدند به آن سوی خیابان خیره شدند آن ها با این تصور که شاید یکی از همکارانشان خدای ناکرده با خودرویی تصادف کرده باشد، دوان دوان به آن طرف خیابان رفتند و از آن چه می دیدند حیرت زده به یکدیگر می نگریستند. مردی که لحظاتی قبل در پیاده رو خیابان فرار می کرد، خون آلود نقش زمین شده بود و نفس های آخر عمرش را می کشید. کارگران شهرداری بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما وقتی نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه رسیدند که مرد ٢٩ ساله جان خود را از دست داده بود. در حالی که سکوت نیمه شب، لحظات ترسناکی را در خیابان ایجاد کرده بود، نیروهای کلانتری کازرون با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. این گونه بود که حدود ساعت ۳ بامداد، قاضی عازم محل وقوع حادثه شد و بدین ترتیب تحقیقات میدانی قضائی از همان ساعات اولیه بامداد در حالی ادامه یافت که گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی فارس نیز در کنار قاضی قرار گرفته بودند. بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که مقتول کارگر مرغداری حوالی محل جنایت بوده و مرد ٢٩ ساله توسط دو مرد نقابدار که ماسک بهداشتی به صورت زده بودند با شلیک گلوله به قتل رسیده است و آن ها سپس سوار بر یک دستگاه پراید از محل گریخته اند. بنابراین گزارش، در حالی که تحقیقات شبانه مقام قضائی و کارآگاهان اداره جنایی چندین ساعت طول کشید اما سرنخ های مهمی از عاملان این جنایت هولناک به دست آمد و گروه های عملیاتی کارآگاهان با صدور دستورات ویژه قضائی، رصدهای اطلاعاتی خود را در این باره آغاز کردند.
پس از گذشت ١٣ سال از این جنایت مأموران ردپای دو برادر را به دست آورده و توانستند محل زندگی آن ها را شناسایی و هر دو را دستگیر کنند. این دو پس از دستگیری به قتل اعتراف کرده و مدعی شدند در این مدت عذاب وجدان داشته اند و بیان کردند که به دلیل مسائل و اختلافات قبلی نقشه قتل را کشیده و نیمه شب اجرا کرده اند. این دو در حالی در بازداشت به سر می برند که تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این جنایت همچنان ادامه دارد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان