//
کدخبر: ۳۱۲۰۰۸ //

تراژدی ضرب و شتم کادر درمان این بار در اراک

همراهان بیمار در اراک به کادر درمان حمله ور شدند.

تراژدی ضرب و شتم کادر درمان این بار در اراک
به گزارش فرتاک نیوز،

کادر درمان یکی از بیمارستان های اراک مورد حمله و کتک کاری از سوی همراهان بیمار قرار گرفتند.

تراژدی ضرب و شتم کادر درمان را این بار در اراک شاهد هستیم به طوری که به گفته مسئولان علوم پزشکی اراک، همراهان بیمار کادر درمان بیمارستان ولیعصر اراک را ضرب و شتم کردند.

به گزارش رکنا،  درحالیکه در ماه‌های اخیر گهگاهی خبرهایی از ضرب و شتم و توهین به کادر درمان از سوی بیماران و همراهان بیمار می‌شنویم این بار این تراژدی غم بار در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک با ضرب و شتم پرستاران و کادر درمان در این مرکز درمانی اکران شد.

تراژدی غمناک ضرب و شتم پرستاران، اینبار در بیمارستان ولیعصر اراک در تاریخ پنجم خرداد ماه تکرار شد به طوری که این اتفاق تاسف بار در تاریخ 5 خرداد ماه در بخش جراحی مغز و اعصاب رخ داد و خاطر پرستاران و کادر پزشکی این مرکز درمانی و سایر بیمارستان ها را آزرد.

در این اتفاق همراهان بیماری به پرستاران بخش جراحی مغز و اعصاب ضمن‌ بی احترامی به آنها حمله ور شدند که پس از تجمع همراهان دیگر بیماران و سایر کادر درمان و واحد حراست، این قضیه ختم شد اما نکته ای که قابل تامل است،بی احترامی به این قشر که این روزها به شدت نیاز به احترام و تکریم و قدردانی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک  پیرامون ابعاد این اتفاق اظهار داشت: جادارد که از این جا از همکاران خود در بخش درمان دلجویی و ابراز تأسف به خاطر وقوع این اتفاق تلخ داشته باشم چراکه این حادثه قطعا آخرین مورد ضرب و شتم نیست اما می‌توان جلوی تکرار دوباره آن را گرفت به شرطی که تدابیری اندیشیده شود.

وی افزود: اگر حافظان سلامت این مرز و بوم که در سخت ترین لحظات زندگی هم نوعان خود در کنارشان هستند، جلوی درد و رنج بیماران را نگیرند و مراقب سلامت جامعه نباشند، درد و بیماری همه جامعه که این روزها کرونا زیر پوست شهر جولان می دهد را فرا می گیرد.

جمالیان تصریح کرد: به امید روزهایی که مردم قدردان واقعی مهر و‌ وفای عزیزانی باشند که معنی ایثار را این روزها به حقیقت به منصه ظهور رساندند چراکه تمام تلاش کادر درمان حل مشکل و کمک به مردم و بیماران است و قطعا چنین رفتاری مزد و تشکر خوبی از آنها نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان