//
کدخبر: ۳۱۱۶۸۱ //

بی‌احتیاطی یک راننده پراید منجر به فوت یک پاکبان مرودشتی شد

بی‌احتیاطی راننده پراید و فوت یکی از پاکبانان، خانواده بزرگ شهرداری مرودشت را در سوگ فرو برد.

بی‌احتیاطی یک راننده پراید منجر به فوت یک پاکبان مرودشتی شد

معاونت خدمات شهری شهرداری مرودشت گفت: چند روز پیش در سانحه رانندگی، متأسفانه یکی از پاکبانان خدوم و زحمتکش شهرداری به نام مرحوم احمد علی مؤمنی در حین انجام‌ وظیفه جان خود را از دست داد.

به گزارش فرتاک نیوز، یزدان رحیمی بیان کرد: به‌ محض اطلاع  از این موضوع، فورا در محل وقوع حادثه حضور یافتیم که متأسفانه مشاهده کردیم راننده یک دستگاه پراید که از محور شیراز به مرودشت و در دروازه ورودی این شهر در کنار میدان امام حسین (ع) با زیر گرفتن یکی از پاکبانان، واژگون شده و خود نیز به‌شدت جراحت برداشته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات حفاظتی و ایمنی توسط این پاکبان در محل انجام‌ وظیفه صورت گرفته بود، افزود: این سانحه فورا در دستور کار پلیس راهور شهرستان قرار گرفت و مأموران با بررسی میدانی علت را بی‌احتیاطی و عدم هشیاری راننده اعلام کردند.

معاونت خدمات شهری شهرداری مرودشت با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خانواده شهرداری را در غم و سوگ فرو برد، افزود: مرحوم مؤمنی متأهل و دارای سه فرزند بود که ۴۰ سال سن و ۱۱ سال سابقه کار داشت و در شرکت‌های پیمانکاری این شهرداری مشغول به کار بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از طریق شرکت ثمین دیار که یکی از شرکت‌های پیمانکاری شهرداری می باشد اقدامات بیمه‌ای و قضایی در حال انجام است و تأکید شده که پیگیری‌های لازم را به جد پیگیری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۶۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان