//
کدخبر: ۳۱۰۹۱۴ //

پاره شدن طناب دار از گردن قاتل؛سرنوشتی عجیب برای یک اعدامی!

یک قاتل محکوم به اعدام در زندان چهارمحال وبختیاری دچار سرنوشت عجیبی شد.

پاره شدن طناب دار از گردن قاتل؛سرنوشتی عجیب برای یک اعدامی!

قاتل با بخشش خانواده مقتول از چوبه دار رهایی یافت این قاتل اعدامی 4 سال کابوس اعدام می دید که زندگی اش تغییر کرد.شخصی که طی یک نزاع دسته جمعی یک نفر از اهالی روستای خراجی را به قتل رسانده بود پس از ۴ سال با گذشت خانواده مقتول از حق قانونی خود توانست از چوبه دار رهایی یابد.

به گزارش فرتاک نیوز، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در آیین صلح و سازش پرونده قتل در روستای خراجی، بخشش گناه و نقصان افراد توسط یکدیگر را موجب ثبات آرامش و سلامت روانی جامعه دانست.

بخشش یک اعدامی در زندان چهارمحال

او با بیان این مطلب که شرع و قانون در باب کشته شدن مظلومانه و بی جهت یک فرد، خانواده وی را برای قصاص یا بخشش قاتل مخیر داشته است خاطرنشان کرد: با وجود آنکه در اسلام توصیه‌های بسیاری برای گذشت شده است، اما دستگاه قضایی بر اساس رسالت ذاتی خود مجرم را دستگیر و طبق احکام و قوانین اسلامی محاکمه و مجازات می‌کند.

بهرامی افزود: علیرغم این موضوع به جهت زنده نگه داشتن رسوم فتوت و جوانمردی نهاد شورا‌های حل اختلاف با بهره گیری از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان برای برقراری صلح و سازش و ترغیب شهروندان به گذشت گام بر می‌دارد و این امر سبب می‌شود تا قلوب مردم بیش از پیش به هم نزدیک شده و دوستی مودت در جامعه رواج یابد.

در آیین صلح و سازش که در حسینیه روستای خراجی برگزار شد شخصی که طی یک نزاع دسته جمعی در سال ۱۳۹۶ یک نفر از اهالی روستای خراجی به قتل رسانده بود پس از ۴ سال با تلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف و گذشت خانواده مقتول از حق قانونی خود توانست از چوبه دار رهایی یابد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان