//
کدخبر: ۳۰۹۴۴۵ //

‍ زمین گیر شدن سارق مسلح در کرمانشاه/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند مسلحانه سرقت و دستگیری یکی از سارقان در کرمانشاه با اقتدار پلیس آگاهی خبر داد.

‍ زمین گیر شدن سارق مسلح در کرمانشاه/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام شکایت چند تن از شهروندان خصوصا بانوان که در یک تاکسی مورد سرقت و زورگیری مسلحانه قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد تاکسی مورد نظر سرقتی بوده است، افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را آغاز و موفق شدند بااقدامات اطلاعاتی اعضای باند و خودروی استفاده شده در سرقت ها را شنایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از مشاهده تاکسی سرقتی ماموران به تعقیب آنها پرداخته و 2 فرد سارق نیز با بی توجهی به اخطارهای مکرر پلیس، شروع به تیراندازی به سمت آنها کردند.

سردار جاویدان افزود: به دنبال این اقدام و پس از توقیف تاکسی، سارقان از فرصت پیش آمده استفاده و با ربودن یک دستگاه خودرو تیبا مجددا اقدام به فرار کردند اما در نهایت و با شجاعت و اقتدار پلیس، این خودرو نیز توقیف و سردسته باند دستگیر شد.

وی با اشاره به متواری شدن دیگر سارق مسلح، خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده تاکنون به ارتکاب 15 فقره سرقت با تهدید سلاح گرم از شهروندان و خصوصا بانوان در کرمانشاه اعتراف کرده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر توقیف 2 دستگاه خودرو تاکسی و تیبای ربوده شده، در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه سارقان مسلح مقداری از وسایل سرقتی مربوط به شاکیان، 2 قبضه سلاح، تعدادی فشنگ و 2 دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه افرادی که مورد سرقت قرار گرفته اند برای شکایت میتوانند به پلیس اگاهی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار به مقابله با چنین افرادی که امنیت روانی جامعه را با اخلال روبرو می کنند برخورد و قطعا دستگاه قضائی نیز احکام لازم را در این خصوص صادر می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان