//
کدخبر: ۳۰۸۸۰۰ //

عامل تیراندازی مراسم عروسی در آبان دستگیری

عامل تیراندازی هنجارشکنانه در یک مراسم عروسی در آبادان دستگیر شد.

عامل تیراندازی مراسم عروسی در آبان دستگیری
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری یک عامل تیراندازی (متواری شده) به همراه همدستان وی و کشف 3قبضه سلاح جنگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی روز شنبه پیرامون جزئیات خبر اعلام کرد: درپی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم جشن عروسی در ایام پایانی سال گذشته (۱۳۹۹) و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، بلافاصله صاحب مراسم به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به دادسرا معرفی، سپس شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که از صحنه متواری شده بود در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه حساسیت و پیگیری جدی این فرماندهی باعث شد ،ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی موفق شدند مخفیگاه عامل تیرانداز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در عملیاتی ضربتی متهم متواری را دستگیر و سلاح کلت کمری بکار رفته، در محل اختفای وی کشف شد.

سرهنگ زلقی افزود: ماموران پلیس به دنبال این ماموریت موفق شدند 2نفر دیگر از دارندگان سلاح کمری غیر مجاز که آن شب به صورت مسلح در مراسم عروسی حضور داشتند را شناسایی و دستگیر کنند از مخفیگاه آنان 2 قبضه سلاح کمری کشف و ضبط شد، متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود ،پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و از آن طریق راهی زندان شدند.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به افرادی که از قانون تخطی می کنند، گفت: پلیس و دستگاه قضایی با عوامل تیراندازی در مراسمات مختلف به‌ویژه جشن‌های عروسی آنهم در شرایط کرونایی برخورد قاطع خواهد کرد ،لازم به ذکر است سلاح های دارای مجوز مورد استفاده در عروسی‌ها نیز ضبط، و مجوز آنها باطل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان