//
کدخبر: ۳۰۴۰۰۱ //

عامل تیراندازی جشن عروسی دستگیر شد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی عروسی در این شهرستان خبر داد.

عامل تیراندازی جشن عروسی دستگیر شد

سرهنگ عباس دولتشاهی دوم فروردین ماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم  جشن عروسی و انتشار فیلم آن در فضای مجازی بلافاصله و کمتر از چند ساعت ماموران  کلانتری 15 ولیعصر(عج) موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی، ماموران با هماهنگی مقام  قضایی طی یک عملیات موفق به دستگیری عامل تیراندازی و کشف دو قبضه سلاح بکار رفته شامل یک قبضه کلت کمری و یک قبضه سلاح شکاری شدند که ضمن تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

به گزارش فرتاک نیوز،دولتشاهی تأکید کرد: علی‌رغم هشدارهایی که بارها توسط کارشناسان انتظامی و قضایی  در رسانه‌ها و مکرر تکرار می‌شود متاسفانه باز هم شاهد استفاده از سلاح در مراسم جشن هستیم که متاسفانه گاها منجر به وقوع حوادث تاسف‌باری می‌شود که شایسته است با فرهنگ‌سازی همه‌جانبه از تداوم این رسم نادرست که تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را داغدار کرده است، جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ضمن هشدار به افرادی که از قانون تخطی می‌کنند، افزود: پلیس و دستگاه قضایی با عوامل تیراندازی در مراسم جشن‌های عروسی برخورد شدید و قاطعانه‌ای خواهد داشت و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، سلاح‌های مجوزدار مورد استفاده در عروسی‌ها نیز ضبط و مجوز آنها باطل می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان