//
کدخبر: ۳۰۸۲۴۷ //

قتل همسر به خاطر ازدواج با دختر مورد علاقه

مرد متأهل که برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش، همسرش را کشته بود با تأیید حکم قصاص از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

قتل همسر به خاطر ازدواج با دختر مورد علاقه
به گزارش فرتاک نیوز،

این مرد جنایتکار 2 سال قبل با خوراندن قرص برنج به همسرش او را به قتل رسانده بود. وی وقتی دستگیر شد به مأموران گفت: چند ماه است که با زنی به‌ نام سحر ارتباط و قصد ازدواج داشتم.

من به خواستگاری آن دختر هم رفته بودم، اما نمی‌توانستم همسرم مینا را طلاق بدهم، چون من و مینا نسبت فامیلی هم داشتیم و ممکن بود با جدایی ما کل فامیل به هم بریزد. من و مینا اختلافات شدیدی داشتیم.

روز حادثه گفت که سرم درد می‌کند و من هم مقداری قرص برنج را داخل یک کپسول ریختم و به او دادم. بعد از اینکه مینا کپسول را خورد بلافاصله پشیمان شدم و با اورژانس تماس گرفتم. سعی کردم کاری کنم که بالا بیاورد. وقتی اورژانس آمد او را به بیمارستان بردند و در بیمارستان هم حالش خوب بود. وقتی داشتند او را برای شست‌ و شوی معده می‌بردند، حالش بد شد و بعد هم فوت کرد.

بعد از گفته‌‌های متهم و تکمیل تحقیقات، کیفرخواست پرونده صادر و پرونده اش به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه اولیای‌ دم درخواست قصاص کردند و پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: در زمان حادثه من اعتیاد شدیدی داشتم و به خاطر اعتیاد چنین کاری کردم اما الان از کرده خودم بسیار پشیمان هستم. من زنم را دوست داشتم البته باهم اختلافاتی داشتیم،اما این اختلاف‌ها در حدی نبود که بخواهم او را بکشم.  هر زن و شوهری ممکن است اختلافاتی با هم داشته باشند.

متهم درباره دختری که با او رابطه داشت، گفت: من آن دختر را ابتدا به برادرزنم معرفی کردم تا با هم ازدواج کنند، اما بعد خودم به او دل بستم. او و خانواده‌اش نمی‌دانستند من همسر دارم. من از او خواستگاری هم کرده بودم. هیچکدام از کارهای من از روی عقل و شعور نبود؛ موادی که مصرف می‌کردم و قرصی که می‌خوردم، عقلم را از من گرفته بود. مدام کارهای اشتباه می‌کردم. من شرمنده خانواده همسرم هستم. اشتباه کردم و درخواست بخشش دارم.

پس از اظهارات متهم و وکیلش قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. رأی صادره از سوی متهم مورد اعتراض قرار گرفت ،چراکه او مدعی شد تحت تأثیر مواد دست به این کار زده و قصدش کشتن همسرش نبوده است.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور رفت و در نهایت هیأت قضات شعبه 31 دیوان عالی کشور اعتراض او را قبول نکرده و رأی قصاص تأیید شد. به این ترتیب پرونده برای گذراندن مراحل قانونی به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و مرد همسرکش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان