//
کدخبر: ۳۰۴۸۰۷ //

عاقبت شرور مسلح که شهر را به هم ریخته بود +جزئیات

فرد شرور در شهر آوه که با تیراندازی افراد را می ترساند شناسایی و دستگیر شد.

عاقبت شرور مسلح که شهر را به هم ریخته بود +جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری یک فرد شرور در شهر آوه و کشف ۱۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌ پلیس خبر داد.

 سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» در این خصوص اظهار داشت: فردی شرور در شهر آوه که با تیراندازی باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود، در عملیات سریع پلیس دستگیر و با دستور قضایی به زندان معرفی شد.

وی افزود: در عملیات دستگیری این فرد یک قبضه اسلحه شکاری از مخفیگاه این متهم کشف شد.

اخلال در نظم عمومی را به 110 اطلاع دهید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به این موضوع که با هر گونه اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان با قاطعیت برخورد خواهد شد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

کشف سوخت قاچاق در ساوه

عیسی‌آبادی در خبری دیگر، اظهار داشت: در عملیات پلیس و در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در انجام تحقیقاتی از انبار فرآورده های نفتی قاچاق در یک کارگاه واقع در شهرک های صنعتی مطلع شدند.

به گفته او، با ادامه تحقیقات، این محل شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و به همراه کارشناس اداره صمت مورد بازرسی قرار گرفت و 130 هزار لیتر مواد نفتی که در 6 تانکر متصل به هم ذخیره شده بود، کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه افزود: در جریان این عملیات، فرآورده‌های نفتی توقیف، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان