//
کدخبر: ۲۶۰۰۳۹ //

این ۶ مرد را بخاطر بسپارید! / آنها با وینچستر در جنوب تهران جولان دادند! +عکس

6 جوان شرور مسلح که با تفنگ وینچستر در فضای مجازی قدرت نمایی کرده بودند دستگیر شدند.

 این 6 مرد را بخاطر بسپارید! / آنها با وینچستر در جنوب تهران جولان دادند! +عکس

سردار "علی ذوالقدری" رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: وظیفه اصلی پلیس امنیت عمومی برقراری نظم و امنیت برای کلیه شهروندان است و بررسی پرونده های کری خوانی در فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که در این پلیس بررسی می شود.

وی به پرونده ای که چند روز پیش در پلیس امنیت عمومی مورد بررسی قرار گرفت اشاره کرد و گفت: در این پرونده 2 شرور معروف شهر ری با کری خوانی و رجز پرانی در فضای و سپس با حضور در محلات و عربده کشی و قدرت نمایی موجب رعب و وحشت و نا امنی در محل شده بودند مورد بررسی قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه این متهمان در شهرک گلستان هر دو متهم دستگیر شدند.

دستگیری 6 شرور

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه به پرونده دیگری اشاره کرد و عنوان کرد: در این پرونده 6 شرور سطح یک پایتخت با کری خوانی در فضای مجازی و حضور در محله جنت آباد با همراه داشتن سلاح "وینچستر" موجب نا امنی در سطح محل شده بودند که با رصد دقیق اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی فاتب هر 6 شرور شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید به رصد های ویژه اطلاعاتی در فضای مجازی و شناسایی عاملان کری خوانی در این فضا، افزود: پلیس امنیت با این افراد برخورد قانونی خواهد داشت و با رصد اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی در حال شناسایی آخرین تحرکات این افراد در فضای مجازی است.

رئیس پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه با مشاهده چنین اعمالی از سوی کاربران فضای با هماهنگی های قضائی عاملان آن دستگیر و تحویل مرجع قضائی خواهد شد، اضافه کرد: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت عمومی شهروندان است و پلیس با اخلال گران این نظم و آسایش عمومی برخورد خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان