//
کدخبر: ۳۰۴۲۱۰ //

رگبار گلوله بر پیکر مرد ۲۶ ساله در سیب و سوران + جزییات

قاتل مرد سیب سورانی پس از 3 سال فرار توسط پلیس دستگیر شد.

رگبار گلوله بر پیکر مرد 26 ساله در سیب و سوران + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "سیب و سوران"، عامل قتل مسلحانه مرد سیب سورانی پس از 3 سال فرار به دام افتاد.

سردار احمد طاهری امروز در زاهدان اظهار داشت: در آبانماه سال 1396 در پی قتل مسلحانه جوانی 26 ساله، در یکی از روستا های شهرستان سیب و سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران با حضور در محل قتل و تحقیقات گسترده میدانی، عامل این جنایت را شناسایی و مشخص شده که این فرد به دلیل یک سری اختلافات قبلی طی یک نزاع این جوان را با شلیک چند گلوله سلاح کلاش به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتل در استان و ترددش در سطح شهرستان سراوان به دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شنایی مخفیگاه او آغاز کردند.

سردار طاهری گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان سراوان شناسایی، و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 3 سال فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۲۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان