//
کدخبر: ۲۰۹۱۳۴ //

دوئل ۵ مرد با وینچستر و تپانچه به قتل انجامید/ وحشتناکترین صحنه در زاهدان!+ جزییات

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل جوان 18 ساله در یک نزاع خیابانی چند مرد جوان در خیابان شهید «پیربخش» زاهدان خبر داد.

دوئل 5 مرد با وینچستر و تپانچه به قتل انجامید/ وحشتناکترین صحنه در زاهدان!+ جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 18 عصر هجدهم مرداد ماه یک فقره نزاع خیابانی در خیابان «پیربخش» شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی مشخص شد چند مرد جوان در محدوده خیابان پیربخش با هم درگیر که در این درگیری جوان ۱۸ ساله بر اثر اصابت ۵ گلوله تپانچه از ناحیه کمر و پا در محل حادثه جان باخته است.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بررسی های میدانی مشخص شد طرفین نزاع از قبل با هم مشاجره لفظی و درگیری داشته اند و در زمان حادثه افراد ضارب بوسیله ۲ دستگاه موتورسیکلت با در دست داشتن سلاح تپانچه و وینچستر به سمت طرفین دیگر نزاع که ۵ نفر و دارای سلاح گرم بودند شلیک و قبل از رسیدن نیروهای پلیس از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل و یک سری تحقیقات میدانی این ۲ جوان موتور سوار را شناسایی و پس از چند روز تحقیقات میدانی سرانجام آنها روز گذشته را در حال تردد در یکی از مناطق شهر زهدان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار طاهری گفت: در چندین مرحله بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی از متهمان دستگیر شده ضارب اصلی که جوانی ۲۱ ساله است شناسایی و در بازجوئی های به عمل آمده به قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه همدستش روانه دادسرا شد.

وی در پایان تاکید کرد: در بررسی نزاع های خیابانی در کنار تلاش برای حل معضلات اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل بوجود آوردنده این نزاع ها، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه ای دارد لذا متولیان فرهنگ سازی و خانواده ها می بایست در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند تا شاهد این حوادث نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۱۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان