//
کدخبر: ۳۰۲۳۱۷ //

قتل به خاطر سبقت خطرناک خودرو در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل متواری توسط پلیس آگاهی خبر داد که سال گذشته جوان 29 ساله ای را به خاطر سبقت خطرناک از وی به قتل رسانده بود.

قتل به خاطر سبقت خطرناک خودرو در کرمانشاه

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از قتل پسر جوانی در خرداد سال گذشته که در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه اتفاق افتاد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده کاراگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد پس از آنکه مقتول 29 ساله حین رانندگی اقدام به سبقت خطرناک و نامتعارف از یک دستگاه وسیله نقلیه دیگر گرفته است اندکی بعد میان وی و راننده دیگر خودروی سواری درگیری پیش آمده است.

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ آمویی با بیان اینکه در این درگیری قاتل 24 ساله به وسیله چماق، ضرباتی را به راننده ای که از وی سبقت خطرناک گرفته بود وارد و مرگ او را رقم زده بود، افزود: این فرد بلافاصله به استان های دیگر متواری می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتن قاتل متواری ادامه داشت تا اینکه این فرد پس از 21 ماه فرار زمانی که به کرمانشاه باز می گردد مخفیگاه وی شناسایی می شود.

وی گفت: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و این شخص در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف می کند.

سرهنگ آمویی در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان