//
کدخبر: ۳۰۲۳۰۶ //

۴ مصدوم و یک کشته در دو حادثه‍ در شهر کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع دو حادثه در شهر کرمان خبر داد.


۴ مصدوم و یک کشته در دو حادثه‍ در شهر کرمان

"رضا میرزایی" در گفت و گو با خبرنگار در تشریح این خبر گفت: عدم رعایت نکات ایمنی و بی احتیاطی‌ باعث انفجار شدید و آتش سوزی  منزل مسکونی در  شهر کرمان شد.

وی زمان رخداد این حادثه را ساعت ۵ و ۴۶ دقیقه صبح امروز ۱۹ اسفندماه در شهرک مطهری بلوار ایثار اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان از ایستگاه های  شماره دو و هشت  در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان علت این حادثه را نشت گاز عنوان کرد و افزود: این انفجار باعث تخریب دو منزل  شده است که منجر به مصدومیت شدید ۲ نفر از شهروندان شده است و آتش سوزی رخ داده در اثر انفجار با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

وی  اظهار کرد: ۲  نفر مصدوم این حادثه ۲ مرد هستند که یک نفر از آنها در اثر سوختگی حاصل انفجار که از قبل از ورود آتشنشانان دچار سوختگی شده و یک نفر دیگر نیز بر اثر تخریب منزل مسکونی فوقانی سقوط کرده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

میرزایی با اشاره به وقوع حادثه دوم در ادامه بیان کرد: همچنین در ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه صبح  امروز ۱۹ اسفندماه از یک مورد سانحه تصادف در محور هفت باغ علوی مطلع  شدیم که با توجه به شدت این حادثه و برخورد  یک دستگاه  خودروی پراید با درخت  بلافاصله تیم اطفاء حریق، امداد و نجات سازمان آتش نشانی  به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با توجه به مصدوم شدن و محبوس بودن دو نفر از سرنشینان در بین آهن پاره ها آتش نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به ایمن سازی محل حادثه و خروج سرنشینان محبوس از داخل خودرو دچار حادثه شده کردن و با انجام موارد ایمنی از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: در این حادثه متاسفانه یک نفر از سرنشینان مجروح و یک نفر جان باخته است.

میرزایی در پایان خطاب به شهروندان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با رعایت نکات ایمنی سالی بدون حادثه همراه با سلامتی و تندرستی  برای خود و خانواده به ارمغان بیاوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان