//
کدخبر: ۳۰۱۲۶۱ //

بادیگارد ایرانی بازیگران ترکیه ای قاتل مرجان بود! / بازداشت در تهران+ عکس

پسر جوان که پس از قتل زن مورد علاقه اش به کشور ترکیه رفته بود تا بادیگارد شود وقتی به ایران بازگشت دستگیر شد و ادعا می کند من قاتل نیستم.

بادیگارد ایرانی بازیگران ترکیه ای قاتل مرجان بود! / بازداشت در تهران+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

پسر جوان که پس از قتل مرموز زن مورد علاقه اش به ترکیه سفر کرده بود برای دیدن خانواده اش به تهران بازگشت و دستگیر شد.

شامگاه دوشنبه 24 شهریور ماه امسال ماموران پلیس تهران در جریان به قتل رسیدن زن جوانی در نزدیکی پارک چیتگر قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران کلانتری 154 چیتگر با حضور در محل پی بردند زن 27 ساله ای به نام مرجان هدف ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

و همین کافی بود تا بازپرس غلامی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات فنی پای در صحنه جرم گذاشتند.

بررسی‌های اولیه نشان از آن داشت که مرجان یک فرزند کوچک دارد و شب حادثه از خانه دوستش در شرق تهران خارج و سوار بر تاکسی اینترنتی همراه خواستگارش که پسر جوانی است برای تفریح به پارک چیتگر رفته اند که در آنجا به طرز مرموزی به قتل رسیده است.

قتل زن تهرانی در پارک چیتگر

کارآگاهان در ادامه به بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی محل جنایت پرداخته و مشخص شد پسر جوانی به نام مهدی 24 ساله که مورد علاقه مرجان بوده و قصد داشتند تا با هم ازدوج کنند، مرجان را هدف ضربات چاقو قرار داده و سپس پا به فرار گذاشته است.

تجسس های پلیسی برای دستگیری مهدی ادامه داشت و ماموران پی بردند که مهدی پس از قتل به شهرستان دماوند رفته است اما وقتی کارآگاهان برای دستگیری وی وارد عمل می شوند متوجه می شوند پسر جوان چند روزی است که به خانه بازنگشته و فراری شده است.

بازگشت قاتل از ترکیه به ایران

ردیابی های پلیسی ادامه داشت که کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که مهدی که به طور قاچاقی از ایران خارج شده بود چند روز قبل به صورت قاچاقی از کشور ترکیه به ایران بازگشته و به شهرستان دماوند رفته است که ماموران به دماوند رفته و در عملیات پلیسی مهدی را دستگیر کردند.

مهدی پیش روی قاضی پرونده اصرار بر بیگناهی دارد و در تحقیقات گفت: من قصد ازدواج داشتم و در یک گروه تلگرامی با مرجان آشنا شدم و که بعد از 2 ماه به هم علاقه مند شدیم و حتی با وجود اینکه می دانستم مرجان یک زن مطلقه است و یک فرزند دارد حاضر به ازدواج با او بودم.

وی افزود: من قصد داشتم به خواستگاری اش بروم اما مرجان می گفت که به درد هم نمی خوریم و بهتر است به این ارتباط و دوستی پایان دهیم اما من اصرار به ازدواج با او را داشتم.

پسر جوان ادامه داد: مرجان وقتی در برابر اصرارهای من برای ازدواج قرار گرفت ادعا کرد باید منتظر بمانم که ابتدا کارهای درمانی فرزندش را که بیماری کلیوی دارد انجام بدهد و سپس کارهای حضانت فرزندش را انجام دهد و بعد از آن با هم ازدواج می کنیم.

من قاتل نیستم !

مهدی در خصوص شب حادثه گفت: آن شب مرجان همراه دوستش به سر قرار آمد و دوباره در مورد ازدواج با هم حرف زدیم و عنوان کرد فعلا نمی تواند با من ازدواج کند و از من فرصت خواست تا پیشنهاد ازدواجم را قبول کنم اما من قبول نکردم و بعد از رفتن دوستش بین من و مرجان بر سر ازدواج درگیری رخ داد، عصبانی بودم و چون نمی خواستم درگیری مان بالا بگیرد از محل قرار دور شدم و دیگر جواب تلفن مرجان را ندادم.

وی افزود: از قبل قصد داشتم به کشور ترکیه بروم به همین خاطر تصمیمی را که گرفته بودم عملی کردم و 3 روز بعد از آخرین دیدار با مرجان به سراغ یک قاچاق بر رفتم که با راهنمایی او به غرب کشور رفته و با پرداخت 6 میلیون تومان به شهر وان کشور ترکیه رفتم.

متهم ادامه داد: در شهر وان ترکیه کارهای ساختمانی را انجام می دادم و با توجه به حقوقی که با لیر می گرفتم نزدیک به 9 میلیون تومان به پول ایران حقوق می گرفتم و در این چند ماه با این درآمد خوب کار می کردم تا اینکه یک ایرانی به خاطر علاقه ایکه به ورزش داشتم به من پیشنهاد داد تا به دوره ورزش های رزمی بروم تا بعد از آن بادیگارد هنرمندان و بازیگران ترکیه ای شوم.

مهدی گفت: پیشنهاد مرد ایرانی را پذیرفتم و مدتی در باشگاه ورزشی تمرین می کردم و چون رابطه ام را با خانواده ام قطع کرده بودم تصمیم گرفتم برای دیدن آنها به صورت قاچاقی به ایران بازگردم و وقتی به ایران رسیدم دستگیر شدم و تازه متوجه شدم زن مورد علاقه ام به قتل رسیده است و باور کنید من هیچ نقشی در قتل مرجان نداشتم و احتمال می دهم دختر جوان که دوست او بود به خاطر حسادت به رابطه من و مرجان دست به این قتل زده باشد.

بنا بر این گزارش، خانواده مرجان با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست قصاص قاتل دخترشان را خواستار شدند و مهدی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان